اقدامات مدیران ارشد استان برای آحاد مردم باید قابل لمس باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات مدیران ارشد استان برای آحاد مردم باید قابل لمس باشد.

به گزارش ایسکانیوز، سید شهاب الدین چاوشی در نخستین سفر استانی خود به شهرستان شاهرود و در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مدیران استان باید به موقعیت خاص استان توجه داشته و به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم تلاش کنند

وی تصریح کرد: رفع مشکلات مردم و افزایش روزافزون توسعه اقتصادی در اولویت کاری مدیران دستگاه های اجرایی این استان باشد.

استاندار سمنان افزود: نظام جمهوری اسلامی به یاری خداوند افق های روشنی از توسعه را به روی مردم خواهد گشود و امروز چشم های دنیا به سوی کشور ما دوخته شده تا کارآمدی نظام ما را مبنای قضاوت های خود قرار دهند، لذا مدیران و مسئولان باید تلاش کنند تا اعتماد مردم و عزمشان در همراهی با حکومت دینی راسختر شود.

چاوشی در ادامه سخنان خود با تاکید بر سرلوحه قرار دادن نظم به عنوان اولویت کاری مدیران استان گفت: نظم را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم، چرا که جوامع موفق با نظم و قانون در مسیر توسعه قدم گذاشتند.

وی اظهار داشت: نباید برای رفع گرفتاری های مردم تفکر جزیره ای داشت و همدلی مردم و مسوولان رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی است.

چاوشی گفت: همه باید تلاش کنیم تا در تصمیماتی که اتخاذ می شود ، به گونه ای حرکت نماییم که منجر به ایجاد همدلی و همسویی تمام گرایش ها گردیده و سعی نماییم تا همه ی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ید واحده بوده و به رفع گرفتاری های مردم منجر شود.
استاندار سمنان گفت: رییس جمهوری در جلسه هیات دولت اخیر ، صحبت های مهم و قابل تاملی داشتند که از مدیران استانی می خواهیم‌ برای اجرای این‌ منویات در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

شایان ذکر است در این جلسه ، سیدحسن حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با قدردانی از حضور استاندار در شهرستان شاهرود گفت: مبنای حرکت را باید براساس استعداد و پتانسیل ها قرار دهیم و باید بدانیم که مبنای حرکت در کشور سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی با اشاره به توانمندی و ظرفیت های شهرستان شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود، پتانسیل هایی چون راه ،راه آهن و فرودگاه وجود دارد که باید برنامه ریزی برای ورود سرمایه گذاران ایجاد شود ایشان اضافه کرد : امیدواریم نگاه مدیریت استان، نگاه متوازن باشد و همه پتانسیل ها را ببیند.

901

کد خبر: 898066

وب گردی

وب گردی