عملکرد ناامید کننده شفر با استقلال در خارج از خانه

تیم فوتبال استقلال با سرمربی جدید فقط یک بار خارج از خانه پیروز خارج شده که نشان می‌دهد سرمربی آلمانی در دیدارهایی که میهمان بوده، عملکرد موفقی نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15 روز جمعه در مشهد میهمان پدیده است. این دیدار دومین بازی وینفرد شفر با استقلال در مشهد، سومین بازی خارج از خانه، چهارمین بازی خارج از ورزشگاه آزادی و پنجمین بازی غیرخانگی استقلال است.

بازی استقلال مقابل پدیده دوازدهمین حضور شفر روی نیمکت استقلال در لیگ برتر و چهاردهمین بازی این تیم با احتساب جام حذفی است.

سرمربی آلمانی آبی‌پوشان از 5 بازی خانگی خود صاحب 3 پیروزی شده و 2 بار هم مقابل حریفان به تساوی رضایت داده است. استقلال در هیچ یک از دیدارهای خانگی خود شکست نخورده و 11 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را به دست آورده است. آنها 12 گل زده‌اند و تنها یک گل خورده‌اند اما در دیدارهای خارج از خانه مقابل پرسپولیس شکست خوردند، با پیکان و سیاه‌جامگان بدون گل مساوی کردند و مقابل استقلال خوزستان 3 بر صفر پیروز شدند. آنها از 12 امتیاز ممکن بازی‌های خارج از خانه تنها 5 امتیاز کسب کرده‌اند و 3 گل زده‌اند که هر 3 گل در یک بازی به ثمر رسیده و یک گل هم خورده‌اند.

شفر با استقلال فقط یک بار خارج از خانه پیروز خارج شده که نشان می‌دهد سرمربی آلمانی در دیدارهایی که میهمان بوده، عملکرد موفقی نداشته است.

604

کد خبر: 898083

وب گردی

وب گردی