برگزاری جلسه هماهنگی کمیته دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مهاباد

امروز سه شنبه مورخه 27/10/96 دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد میزبان کمیته دانشجویی دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه با حضور اعضای کمیته که متشکل ازمراکز آموزش عالی سطح شهرستان( نمایندگان دانشگاههای پیام نور،علمی کاربردی و بسیج دانشجویی شهرستان) به ریاست دکتر خان احمدزاده رئیس واحد مهاباد با هدف برنامه‌ریزی گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

در گفتگویی با رئیس دفتر فرهنگ اسلامی واحد مهاباد ؛ ایشان ازحضور و مشارکت فعال تشکل‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی و هنری این دانشگاه در برگزاری عید بزرگ انقلاب به عنوان شاخصه‌ای ارزشمند با محوریت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی با مشارکت نسل جوان جامعه یاد کرد و خواستار حضور همه جانبه دانشگاهیان در برگزاری هر چه باشکوهتر این ایام شد.

در ادامه نشست، نمایندگان دانشگاهها نظرو پیشنهادهای خود را داده،پس از بررسی برنامه های پیشنهادی 5 برنامه به عنوان برنامه های اصلی کمیته دانشجویی در قالب برنامه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی به شرح زیر انتخاب شدند:

- برگزاری مسابقات فوتسال بین دانشگاهی شهرستان از تاریخ 14/11/96

-برگزاری مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاریخ 14/11/96

-غبارروبی مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد تاریخ 19/11/96

-دیدار از خانواده معزز شهدا( دانشجویان خانواده شهداء واحد) تاریخ 18/11/96

بقیه در قالب برنامه های داخلی مراکز آموزش عالی قابل اجرا می باشند که این برنامه ها توسط دبیر کمیته دانشجویی به ستاد شهرستان ارسال گردید.

این فرصتی بسیار خوب برای فضاهای علمی بویژه دانشگاه و مراکز آموزش عالی است تا بتوانند در این راه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نسل جوان را با ارزش‌های عظیم انقلاب آشنا کنند.

کد خبر: 898090

وب گردی

وب گردی