فلاحت‌زاده: پرسپولیس یک تیم رویایی است، اما نقاط ضعفش را آنالیز کرده‌ایم

مربی تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز گفت: پرسپولیس یک تیم رویایی است، اما برای گرفتن نتیجه مطلوب نقاط ضعف این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

به گزارش ایسکانیوز ، فیروز کریمی به نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس نیامد و دستیارش فرشاد فلاحت‌زاده را به نشست خبری فرستاد که این مربی در نشست گفت: فردا بازی مهمی داریم، می‌خواهیم اگر بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم وضعیتمان در جدول خوب می‌شود، پرسپولیس تیم خوبی است، نقاط ضعفش را ترمیم کرده،‌می‌گویند این تیم قهرمان است اما هنوز به نظر من اینگونه نیست.

وی ادامه داد: معمولا ما مقابل تیم‌هایی که بهتر بازی می‌کنند بالاترین امتیاز را گرفتیم. پرسپولیس هم تیمی است که به دنبال حمله کردن است و ما نقاط ضعف این تیم را آنالیز کردیم تا به نتیجه دلخواه برسیم هر چند که فردا ادسون را به دلیل سه کارته شدن نداریم و خالقی‌فر، خطیبی و نقی‌زاده هم مصدوم هستند و به این بازی نخواهند رسید.

مربی تیم گسترش‌فولاد خاطرنشان کرد: بقیه بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند و فردا از کسانی استفاده می‌کنیم که در طول هفته بیشتر از بقیه در خدمت تیم بودند و بر مبنای بازی حریف از آنها استفاده خواهیم کرد. هر بازیکنی که در طول هفته خوب باشد و نکات تاکتیکی را در زمین پیاده کند مورد استفاده قرار خواهد گرفت و امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و تماشاگران از دیدن بازی خوب راضی باشند.

وی در مورد جذب بازیکنان گسترش در نیم‌فصل گفت:‌دو سه بازیکن آورده‌ایم و نسبت به نیم‌فصل نفرات خوبی جذب شده‌اند. البته ما نسبت به تیم‌های دیگر نتوانستیم زیاد بازیکن بگیریم. گسترش رو به جوانگرایی آورده بود و ما بازیکن جوان داشتیم. با بازگشت مصدومان هم وضعیت تیم بهتر می‌شود و با همین نفرات کارمان را ادامه می‌دهیم.

فلاحت‌زاده در مورد فیروز کریمی و شایعه قهر او به خاطر حضور یک مربی جدید در کادر فنی گفت: مورد خاصی نبوده است. چراغپور قرار بود به کادر فنی اضافه شود که توافق نشد. ما در بخش بازیکن هم زنیدپور و فرهادی را به تیم اضافه کرده‌ایم. کریمی در گذشته پایش را عمل جراحی کرده بود و مشغول فیزوتراپی بود امروز هم در باشگاه جلسه‌داشتند که به نشست‌ نیامدند و مورد خاصی نبوده است. بعد از بازی با پرسپولیس او به نشست می‌آید و شما هر چه سؤال دارید از او بپرسید. دلتان برای فیروز کریمی تنگ شده است. فردا سوال‌تان را از ایشان بپرسید.

مربی تیم گسترش‌فولاد در پاسخ به این سؤال که در مقابل پرسپولیس دفاعی بازی خواهید کرد، اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است. یک تیم رویایی است به خصوص امسال. ما هم تیمی بودیم که در پایین جدول قرار داشتیم. کم کم بالا آمدیم. در بازی‌های خارج از خانه امتیازهای خوبی گرفتیم. در بازی با نفت آبادان هم خوب امتیاز گرفتیم. ما هدف اول‌مان این است که فردا گل نخوردیم و اگر شرایطی به وجود بیاید به گل هم برسیم. مقابل استقلال گل نخوردیم و چند موقعیت گلزنی هم داشتیم اما استقلال فشار زیادی آورد. پرسپولیس هم با تمام نفراتش بازی می‌کند و بازی سنگینی برای تیم جوان ماست. البته بازی در حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی انگیزه خوبی برای بازیکنان ماست و از بازیکنان باتجربه می‌خواهم در این بازی به بازیکنان بیشتر کمک کند و این کار را انجام خواهند داد.

602

کد خبر: 898121

وب گردی

وب گردی