داورزنی: بعد از شش سال ،همکاری ایران و عراق در عرصه ورزش اجرایی شد

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: پس از شش سال که از اولین دیدار رسمی مقامات عالی ورزش ایران و عراق می گذرد، بالاخره تفاهم نامه همکاری دو کشور در عرصه ورزش محقق شد و جنبه اجرایی گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی در نشست مشترک هیات ورزشی ایران با دکتر حسن مشاور وزیر ورزش و جوانان عراق و هیات ورزشی این کشور که پیش از ظهر امروز در هتل داماس کربلا برگزار شد، اظهار داشت : پس از شش سال که از اولین دیدار رسمی مقامات عالی ورزش ایران و عراق می گذرد بالاخره تفاهم نامه همکاری دو کشور در عرصه ورزش محقق شد و جنبه اجرایی گرفت.

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: در این تفاهم نامه دو طرف موظف می شوند که در زمینه های کمپ های مشترک، شرکت در تورنمنت های یکدیگر و تبادل مربی همکاری کنند.

داورزنی تصریح کرد: در خیلی از رشته های ورزشی ایران در آسیا حرف اول را می زند و در برخی از رشته ها نیز در جهان مطرح است که این آمادگی وجود دارد با انتقال دانش و تجربه به ورزش عراق کمک کنیم.

حسن مشاور وزیر ورزش و جوانان عراق نیز با خوش آمدگویی به هیات ورزشی ایران از تفاهم نامه همکاری با کشورمان در عرصه ورزش ابراز خرسندی کرد و با اشاره به توفیقات ورزش ایران در آسیا و جهان این تفاهم نامه را به سود دو کشور دانست.

پس از این نشست روسای فدراسیون های دو کشور در نشست مشترک و جداگانه حضور پیدا کردند.

عصر امروز تفاهم نامه نهایی بین ورزش ایران و عراق منعقد می شود.

602

کد خبر: 898131

وب گردی

وب گردی