برانکو: کامیابی نیا هم تیم ملی را از دست می‌دهد و هم از سوی ما جریمه می‌شود/ داستان طارمی برای من تمام شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:کامیابی‌نیا باید بیشتر مراقب خودش باشد، اکنون با این مصدومیت هم احتمال دارد تیم ملی را از دست بدهد و هم از سوی ما هم جریمه خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز ، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: از طرف خودم به ملت ایران بابت حادثه نفتکش ایرانی تسلیت می‌گویم و امیدوارم این حوادث کمتر شود اما زندگی ادامه دارد. ما فردا با گسترش فولاد بازی داریم آنها تیمی هستند که نسبت به هفته گذشته تغییرات زیادی داشته است.

* حرکت گسترش‌فولاد با فیروز عالی شده است

وی ادامه داد: گسترش نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته، یکی دو ماه پیش هم مربی‌اش را تغییر داده است، فیروز کریمی به جای لوکا بوناچیچ آمده و از وقتی که کریمی آمده یک حرکت عالی را این تیم در پیش داشته است، ۲۰ امتیاز از ۱۱ بازی گرفته و به عبارت دیگر در ۵ بازی ۳ برد و یک مساوی و یک باخت داشته است. یک تیم بسیار سازماندهی شده در انتظارمان است.

* گسترش‌فولاد سخت می‌بازد

برانکو تصریح کرد: بازی این تیم مقابل سپیدرود و فولاد را دیدم، تیمی است که سخت بازنده می‌شود اما ما به دنبال این هستیم که بازی خوبی انجام بدهیم و برد شیرین مقابل سیاه‌جامگان را هم ادامه بدهیم، با تمام احترامی که برای گسترش فولاد قائل هستیم در مورد پرسپولیس باید بگویم ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم متأسفانه کمال هم اخیراً دچار مصدومیت شده، به خاطر کم‌توجهی که در استخر داشت اما نوراللهی عملاً حق بازی دارد و بقیه بازیکنان هم در سلامت کامل هستند.

* در هر مسابقه فقط به برد، برد و برد فکر می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: همیشه تکرار می‌کنم که ما همان اهداف تعیین شده‌مان را دنبال می‌کنیم و در هر بازی با تمام شور و اشتیاق تلاش می‌کنیم که بهتر ظاهر شویم و به پیروزی برسیم. قبل از هر چیزی امتیاز مهمترین مسئله است، در هر بازی برای برد، برد و برد به میدان می‌رویم، اطمینان دارم هوادارانمان هم مثل گذشته با شور و حرارت به تیم کمک خواهند کرد تا ما به اهدافمان برسیم، از آنها دعوت می‌کنم همانطور که در مشهد در ورزشگاه حضور داشتند در این بازی هم حضور پرشماری هم در ورزشگاه داشته باشند.

* هیچ خبر رسمی از وضعیت عالیشاه ندارم

وی در خصوص اینکه اگر سربازی عالیشاه تمام شود با توجه به اینکه او بازیکن پرسپولیس است، به این تیم باز می‌گردد یا خیر، افزود: در مورد عالیشاه خبری به صورت رسمی ندارم اما تا جایی که می‌دانم او با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست.

* کامیابی‌نیا به عنوان بازیکن حرفه‌ای باید بیشتر مراقب خودش باشد

وی در خصوص اینکه کمال کامیابی‌نیا مصدوم شد و عکس‌العمل باشگاه در خصوص او چه خواهد بود، اظهار داشت: من با شما موافقم، کامیابی‌نیا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مراقب سلامتی‌اش باشد چه در تمرین، چه در مسابقه و چه بیرون از فوتبال، اما بیشتر از همه خود این بازیکن ضربه خورد و باید حداقل یک ماه بیرون از فوتبال باشد. او در این مدت پاداش‌ها را از دست می‌دهد، تیم ملی را از دست می‌دهد و از طرف ما هم جریمه در انتظارش خواهد بود.

* انتظار داریم تیم ملی موفق شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص ریکاوری ملی‌پوشان که در برنامه کی‌روش قراردارد اظهارداشت: کی‌روش برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد از جزئیات هم استفاده کند تا تیم ملی موفق باشد. من قبلاً گفتم، یک سال قبل گفتم، دو سال قبل هم گفتم که پرسپولیس در هر لحظه از تیم ملی حمایت می‌کند و هرگز بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی منع نمی‌کند، بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار و اولویت است و برای هر باشگاهی هم افتخار خواهد بود که ملی‌پوشان زیادی داشته باشد و انتظار داریم که تیم ملی به موفقیت برسد.

* داستان طارمی برای من تمام شد

وی در مورد اینکه اگر طارمی در باشگاه قطری به توافق نرسد در تیم شما جایی خواهد داشت یا خیر، گفت: داستان طارمی برای من تمام شده است، نمی‌دانم چرا مدام این سئوال را تکرار می‌کنید.

602

کد خبر: 898145

وب گردی

وب گردی