ساخت ۱۴ مستند در رابطه با شهدای مدافع حرم در کرمانشاه

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از ساخت ۱۴ مستند در رابطه با شهدای مدافع حرم و یک سریال ۱۵ قسمتی در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رضا رحیمی امروز چهارشنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: صدا و سیما متعهد می شود در صورت تامین بودجه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان یک سریال ۱۵ قسمتی را تا مرداد ۹۷ تهیه کند.

وی افزود: مدت زمان پخش هر قسمت از این سریال حدود ۳۵ دقیقه خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ابراز داشت: با توجه به اینکه جامعه هدف ما نسل جوان است تلاش می کنیم که این سریال بگونه ای ساخته شود که از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

رحیمی با بیان اینکه صدا و سیما قادر است نیمی از هزینه ساخت این سریال را بپردازد، خاطر نشان کرد: در این راستا از استانداری کرمانشاه درخواست می شود مابقی هزینه را تقبل کند تا هرچه سریعتر اقدامات اولیه در خصوص ساخت این سریال را انجام دهیم.

وی در ادامه از آمادگی ساخت ۱۴ مستند در خصوص شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه خبر داد و افزود: اگر استانداری حمایت کند می توان ظرف مدت ۶ ماه ساخت این مستندها را به پایان برسانیم.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای ساخت هر قسمت از این مستند ها حدود ۱۳ میلیون تومان هزینه لازم است.

901

کد خبر: 898148

وب گردی

وب گردی