توسعه زیرساخت­ های گردشگری و تفریحی در منطقه 13

 شهردارمنطقه13  از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شهرداری منطقه 13 با ستاد گردشگری شهرداری تهران و فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز مرتضی رحمان زاده، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری شهرداری منطقه 13 و ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: این تفاهمنامه با موضوع تقویت و توسعه همکاری میان شهرداری منطقه 13 و ستاد گردشگری با هدف فراهم کردن و توسعه زیر ساخت­ های گردشگری جهت ارائه خدمات در حوزه تهرانگردی به عموم شهروندان با اعتبار یکساله در 5 ماده و 4 تبصره منعقد شد و به امضای طرفین رسید.

به گفته وی بر اساس این توافقنامه تعهدات ستاد گردشگری شهرداری تهران شامل، طراحی و مدیریت محتوایی مسیر گردشگری سرخه حصار، معرفی مراکز مهم گردشگری منطقه در نقشه تهرانگردی، معرفی مراکز مهم گردشگری منطقه در تهران کارت و ارائه خدمات تخفیف دار جهت بازدید شهروندان منطقه از تعهدات ستاد گردشگری شهرداری تهران است.

شهردارمنطقه13 گفت: راه اندازی و تجهیز مسیر گردشگری سرخه حصار، هماهنگی مراکز گردشگری منطقه جهت ارائه تخفیف، ارائه و تامین اتوبوس رایگان ویژه تور­های تهرانگردی، تبلیغ برنامه ­ها و ماموریت­ های ستاد گردشگری در فضاهای تبلیغی از تعهدات منطقه بر اساس این تفاهم­نامه است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم نامه با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با محوریت طرح قطب گردشگری شرق تهران اشاره کرد و گفت:بر اساس این توافق­نامه، فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی مساحت مورد نیاز خود را برای پیست موتور­سواری و سایر کاربری های مورد استفاده (کارتینگ، موتور های چهارچرخ )ابلاغ و شهرداری منطقه13 پس از دریافت درخواست و نقشه ­های ابلاغی موارد را به سازمان محیط زیست استان تهران و اداره کل منابع طبیعی استان تهران ارسال و پیگیری­ های لازم را جهت اخذ تائیدیه مراجع یاد شده انجام خواهد داد.

همچنین پس از تائید مصوبات و نقشه­ ها از سوی دو ارگان یاد شده، شهرداری منطقه نسبت به انعقاد قرار­داد فی ما بین طبق قوانین و مقررات و آئین نامه­ های معاملات شهرداری تهران اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، طرح قطب گردشگری شرق تهران منجر به توسعه زیرساخت­ های گردشگری و تفریحی، ایجاد اشتغال، ارتقای امنیت و تامین اوقات فراغت شهروندان شرق تهران خواهد شد.

700

کد خبر: 898157

وب گردی

وب گردی