از چراغ سبز شفر به رحمتی تا واکنش رکوردار استقلال به نیمکت نشینی

دروازه بان جوان استقلال نسبت به شایعه نیمکت نشینی اش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از همه گیر شدن شایعه نیمکت نشینی سید حسین حسینی مقابل پدیده مشهد و قرار گرفتن رحمتی درون دروازه استقلال، دروازه بان جوان آبی پوشان واکنش شدیدی نشان داد.

او بعد از این اتفاق تمام فالوورهای اینستاگرام خود را آنفالو کرد و تعداد آن را به صفر رساند. او با این کار ناراحتی اش از نیمکت نشینی در برابر پدیده و صنعت نفت را نشان داد.

غیبت احتمالی شجاعیان مقابل پارس جنوبی

داریوش شجاعیان در بازی با سایپا مصدوم شد و در اواسط بازی وینفرد شفر مجبور شد او را تعویض کند، تعویضی که در نهایت به نفع استقلال تموم نشد و ریتم حملات آبی ها با مشکل روبرو شد.

داریوش شجاعیان در طول هفته شرایط حضور در تمرین گروهی را نداشت و امروز هم به صورت اختصاصی تمرین کرد تا مشخص شود به بازی با پدیده در هفته بیستم لیگ برتر نخواهد رسید.

دردسر تازه برای مهاجم سابق استقلال در قطر

سجاد شهباززاده ساعتی پیش وارد دوحه شد تا قرارداد خود را با تیم قطر اس سی امضا کند و در نیم فصل دوم برای این تیم توپ بزند.

انتقال سجاد در حالی صورت گرفته که رسانه های قطری با نام او فعلا مشکل دارند و به جای سجاد شهباززاده، با نام های "سجاد بهزاد" یا "سجاد مجتبی" از او یاد می کنند که در نوع خود جالب توجه است.

600

کد خبر: 898190

وب گردی

وب گردی