ایران و سوریه در جبهه مبارزه با تروریسم سرنوشت واحدی دارند

رییس مجلس سوریه در دیدار با دکترعلی اکبر ولایتی تاکیدکرد : روابط سوریه و ایران باید در کمال هماهنگی ادامه داشته باشد  و در بازسازی کشورمان ایران شریک اساسی ما است.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایسکانیوز؛ حموده الصباغ رییس مجلس سوریه در دیدار با دکترعلی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: از این خوش آمدگویی بسیار سپاس گذارم و دکتر ولایتی برادر بزرگ ما هستند و همیشه فرمایشات ایشان را در اجلاس ها و سخنرانی ها دنبال می کردیم.

وی با تاکید براین نکته که ایران و سوریه دو‌کشور برادر هستند و نقاط مشترک بسیاری باهم دارند افزود : ما در جبهه مبارزه با تروریسم با هم پیش رفتیم چرا که سرنوشت واحدی داریم و در جبهه مقاومت در مبارزه با بیگانگان در یک سنگر بودیم.

رییس مجلس سوریه با اشاره به این که خون برادران ایرانی و سوری با هم در سوریه در آمیخته ابراز کرد: ما دستاوردهای زیادی به دست آوردیم و خود را در گستره جمهوری اسلامی ایران می بینیم.

وی افزود: ما دیدار های زیادی با مقامات ایرانی داشتیم اما اوج آن ملاقاتی بود که دیروز با رهبر معظم انقلاب ایران داشتیم.

الصباغ با اشاره به این نکته که سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب ایران دستوری عملی است که می توان با آن حقایق را مشاهده کرد اظهارداشت : من آمده ام تا پیام بشار اسد را به رهبر انقلاب ابلاغ کنم و بگویم که وی در کمال محبت ایشان و مردم ایران را دوست دارند.

وی تصریح کرد: دستاوردهای سوریه در پرتو حمایت های ایران محقق شد و این اعمال در شرایطی بود که سوریه در سخت ترین شرایط ممکن به سر می برد .

رییس مجلس سوریه در پایان تاکید کرد: روابط سوریه و ایران باید در کمال هماهنگی ادامه داشته باشد و در بازسازی کشورمان ایران شریک اساسی ما است.

کد خبر: 898218

وب گردی

وب گردی