تلاش برای جذب حداکثری در فضای دانشگاه

مدیر پژوهشکده مطالعات زنان و شبکه زنان دانشمند جهان اسلام با اشاره به تلاش برای جذب حداکثری در فضای دانشگاه گفت: در بحث فرهنگ دو جور فعالیت داریم، یکی فعالیت متناسب با دانشجوی مذهبی و دیگری برای افراد خاکستری است که باید بتوانیم طوری عمل کنیم که هردو گروه را جذب کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر طیبه ماهروزاده مدیر پژوهشکده مطالعات زنان و شبکه زنان دانشمند جهان اسلام در اولین نشست شورای سیاست‌گذاری تشکل‌های دانشگاهیان گفت: در بحث فرهنگ دو جور فعالیت داریم، یکی فعالیت متناسب با دانشجوی مذهبی و دیگری برای افراد خاکستری است که باید بتوانیم طوری عمل کنیم که هردو گروه را جذب کنیم.

وی درادامه به اهمیت نقش کنترلی در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: همان طور که در مدارس انجمن اولیا مربیان وجود دارد در دانشگاه ها هم باید چنین فضایی بوجود بیاید، باید گزارش عملکرد دانشجو به خانواده داده شود، تا از بروز خیلی از مشکلات در دانشجویان بتوان جلوگیری کرد.

دکتر طیبه ماهروزاده متذکر شد: متاسفانه در بسیاری از دانشگاه ها شاهد وضع نامناسب دانشجویان هستیم، که در بسیاری موارد جدای از بحث انضباطی مسئله، هیچ کار فرهنگی رخ نداده است.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 898235

وب گردی

وب گردی