یکصدو هفدهمین شماره خط حزب الله تحت عنوان «برای مرهم زخم»

صدوهفدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی باعنوان «برای مرهم زخم» که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، ‌منتشر شد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز به نقل از پایگاه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، صدوهفدهمین شماره خط حزب‌الله با یادداشتی باعنوان «برای مرهم زخم» که درباره دستور رهبر انقلاب به تمرکز مسئولان بر روی نقاط کلیدی مشکلات مردم است، ‌منتشر شد.

در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: در این میدان «مبارزه‌ی سرنوشت‌ساز»(1395/04/12)، دشمن عصبانی از شکست‌های متناوبش در مقابل مردم و انقلاب است. او از هر کاری برای ضربه‌زدن به کشور فروگذاری نمی‌کند. او، حالا که نمی‌تواند به «جسم» مردم لطمه بزند و امنیت جانی آنان را مورد تهدید قرار دهد؛ بر «ذهن» مردم حمله می‌کند تا «روح امید» مردم و تحرک آنان را خاموش کند و «نمی‌شود و نمی‌توانیم» را در جامعه حاکم کند. در مقابل چنین مردم لحظه‌شناس و وفاداری و در شرایط غیرعادی که کشور با آن روبه‌روست وظیفه‌ی مسئولین سنگین‌تر است: «فکر اساسى این است که کارى کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راه‌هایى هست، کارهایى هست که می‌شود کرد... معتقدم باید دل را به نقطه‌هاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطه‌هاى خیالى.»(1393/10/17)

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

303

کد خبر: 898343

وب گردی

وب گردی