تولید کامیون در دو شرکت متوقف شد

آذر ماه امسال تولید انواع کامیون در دو شرکت رخش خودرو دیزل و تیراژه دیزل به صفر رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در این مدت تولید انواع کامیون در رخش خودرو دیزل و تیراژه دیزل به ترتیب از ۱۹ و ۹ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به صفر کاهش یافت. گذشته از این دو شرکت اما تولید این محصول در سروش دیزل مبنا نیز نزولی بوده و از ۱۳۰ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ به ۶۱ دستگاه رسید.

تولید انواع کامیون در زامیاد نیز کاهش یافته و از ۹ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به هشت دستگاه رسید. در این مدت تولید انواع کامیون در گروه بهمن با کاهش همراه بوده و از ۵۴۹ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ به ۳۹۳ دستگاه کاهش یافت.

تولید این محصول در آذهایتکس نیز نزولی بوده و از ۱۳ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به ۱۱ دستگاه رسید. برخلاف این شرکت‌ها اما تولید انواع کامیون در سه شرکت داخلی با افزایش همراه بوده است.

آذر ماه امسال تولید این محصول در ماموت افزایش یافته و از ۷۷ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ به ۲۳۸ دستگاه رسید. تولید انواع کامیون در کاریزان خودرو نیز صعودی بوده و از ۳۴ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به ۷۷ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید انواع کامیون در سایپا دیزل نیز با افزایش همراه بوده و از ۱۱۶ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ به ۵۴۲ دستگاه رسید.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 898345

وب گردی

وب گردی