صفی به فینال رسید/ رقابت برای تکرار عنوان قهرمانی

مشکات الزهرا صفی موفق شد جواز حضور در فینال هفته دوم مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در ادامه رقابت های تنیس قهرمانی سطح 2 آسیا در ویتنام، مشکات الزهراء صفی نماینده کشورمان در تیم غرب آسیا موفق شد با پیروزی در دیدار مرحله نیمه نهایی به فینال بازیها راه یابد.

در مرحله نیمه نهایی بازیها صفی با نتیجه ( 2-6 و 2-6 ) حریف ویتنامی خود را از پیش رو برداشت و به فینال هفته دوم بازیها راه یافت و فردا در فینال با نماینده لبنان دیدار می کند.

وی در هفته نخست بازیها عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

همچنین در بخش پسران نیز یونس طلاور نیز با برتری 2 بر صفر مقابل نماینده بنگلادش به پیروزی رسید و فردا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تنیسوری از پاکستان می رود.

یونس طلاور و آریو جوادی از ایران ، تایم عزمه از سوریه و فدی بیدان از لبنان و در بخش دختران مشکات الزهراء صفی از ایران و ماریا بردی از لبنان به عنوان نمایندگان تیم غرب آسیا در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

تیم تنیس غرب آسیا به همراه تنیسورهایی از کشورهای بنگلادش، بوتان، برونئی، کامبوج، کره جنوبی، قرقیزستان، لائوس، ماکائو، مالدیو، مغولستان، میانمار، پاکستان، سنگاپور، ترکمنستان، تاجیکستان و ویتنام در مسابقات قهرمانی سطح 2 آسیا رده سنی زیر 14 سال شرکت می کند.

این رقابت ها از 18 تا 29 دی ماه به میزبانی هوشی مینه ویتنام برگزار می شود و برترینها جواز حضور در رقابت های سطح یک آسیا را کسب می کنند.

سرمربیگری تیم غرب آسیا بر عهده سیدامیر برقعی (مدیر توسعه تنیس غرب آسیا و آسیای میانه) از ایران است و فدی بیدان از لبنان و شهرزاد شیخ صراف از ایران به عنوان مربی تیم غرب آسیا را در این رقابت ها همراهی می کنند.

604

کد خبر: 898349

وب گردی

وب گردی