ثبت نام در مقاطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 آغاز شد و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 96/11/11 ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه 96/10/28 آغاز می شود و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 96/11/11 ادامه خواهد داشت.

کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در20رشته /محل اقدام نمایند.

گفتنی است در گذشته داوطلبانی که بدون آزمون پذیرش می شدند برای هر رشته محل باید یک کارت اعتباری جداگانه می خریدند اما در حال حاضر داوطلبانی که قصد داشته باشند با سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند می توانند با خرید یک کارت اعتباری، 20 رشته محل را انتخاب کنند.

شایان ذکر است داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته)برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامیست.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) وکاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می توانند در هر رشته ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی، ثبت نام نمایند.

در حال حاضر تنها 4 درصد از پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد از طریق آزمون پذیرش می شوند و عنوان پذیرش بدون آزمون دیگر در دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد و داوطلبان برمبنای سوابق تحصیلی پذیرش خواهند شد.

همچنین سامانه پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی، در تمام سال باز است و فقط زمانی که جمع بندی ثبت نام ها لازم باشد، موقتا سایت بسته می شود و این کار دغدغه ی داوطلبان را کاهش می دهد.

کد خبر: 898355

وب گردی

وب گردی