افاضلی: یک بازی 6 امتیازی با مشکی پوشان داریم/ رفتار برانکو و شفر مثل آنچلوتی بود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به خاطر موقعیت جدول و نزدیکی امتیازات، بازی برای ما و مشکی پوشان ۶ امتیازی است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هومن افاضلی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با مشکی‌پوشان از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) اظهارداشت: بازی حساسیت خاصی برای هر دو تیم دارد. به خاطر موقعیت جدول و نزدیکی امتیازات، بازی ۶ امتیازی برای ما و مشکی پوشان است.

وی افزود: امیدوارم حساسیت بازی مانع از جذابیت بازی نشود. حریف ما از نظر جسمی وضعیت خیلی خوبی دارد، تیم ما هم کم کم بهتر می‌شود. ما بازیکنان خوبی داریم که پتانسیل زیادی دارند و شناخته شده هستند، امیدوارم بتوانند توانایی‌هایشان را در زمین ارائه کنند و تیم ما در مسیر درستی حرکت می‌کند.

وی در مورد اینکه در فوتبالمان شاهد آن هستیم که شفر پسرش را به تیم آورده و برانکو برادرش را به کادر فنی آورده و نظر شما در این مورد چیست، اظهار داشت: به طور کلی اگر بگویم این مسئله دور از ذهن نیست. در همه جای دنیا مربیان با افرادی کار می‌کنند که راحت‌تر هستند. آنچلوتی در بایرن‌مونیخ پسرش را آورد. مهم این است که سرمربی با افرادی که راحت است کار می‌کند و احساس می‌کند آن افراد نیازش را برطرف می‌کنند و به همین دلیل از همکارانی استفاده می‌کند، در مورد افرادی که نام بردید باید بگویم برانکو برادرش را آورد که برادر او ناشناخته نیست، او زمانی در برق شیراز سرمربی بوده است.

وی در مورد اینکه اگر فرد مورد نظر تخصص نداشته باشد، گفت: این دیگر بین مربی و باشگاه است و اگر فردی بدون تخصص بیاید قطعاً باشگاه ورود می‌کند. اما در تیم نفت ما چنین چیزی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد اینکه باشگاه نفت با چالش بدهی‌ها مواجه است و این باشگاه در گذشته بدهی‌های میلیاردی داشته، گفت: این سوال فنی نیست، من مسئول فنی باشگاه هستم اما ممکن است در برخی موارد در مسائل فنی هم تاثیرگذار باشد. تا جایی که من می‌دانم باشگاه نفت ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد و این بدهی یک شبه هم ایجاد نشده بلکه ۳ سال و اندی باشگاه نفت در شرایط بحرانی قرار داشته است. در شرایط اقتصادی که این روزها بانک‌ها هم تیم‌داری نمی‌کنند، نباید انتظار داشت که یک شخصی که از جیب شخصی هزینه می‌کند بیاید و ۳۰ میلیارد تومان بدهی بدهد، بدهی‌ای که یک شبه هم رخ نداده بلکه ۳-۴ سال است که باشگاه نفت این مشکلات را داشته، بنابراین باشگاه باید پرونده‌ها را بررسی کند. ممکن است در این وضعیت نارضایتی‌هایی هم پیش بیاید چون ممکن است برخی افراد بگویند چرا باشگاه من را صدا نکرده اما اولویت کار با برنامه باشگاه است نه اینکه اولویت نام بدهکاران. باشگاه ما در این مسیر حرکت می‌کند که تعهدات مالی خود را بپردازد اما این پروسه یک شبه حل نمی‌شود و یک پروسه زمان‌بر است.

افاضلی افزود: از آنجایی که در توانم باشد و آنچه که می‌توانیم را برای بازیکنان انجام خواهیم داد. تلاشمان بر این است که با بازیکنانمان صادق باشیم و مشکلاتشان را کم کم حل کنیم. شما این را می‌توانید از تک تک بچه‌ها بپرسید البته من در این مسیر تنها نبودم، مدیریت باشگاه من و بقیه سعی می‌کنند در این قضیه همکاری کنند.

وی در خصوص سرمربی سابق تیم نفت اذعان داشت: وقتی یک مربی قراردادی را می‌بندد و طبق این قرارداد ۲ سال باید با این تیم کار کند اگر از این تیم اخراج شود و یا قراردادش را فسخ کند و به تیم دیگری نقل مکان کند تعهد باشگاه تا روزی است که آن مربی در باشگاه جدید مشغول به کار می‌شود.

604

کد خبر: 898374

وب گردی

وب گردی