جزئیات عملیات هشت ساعته ارتش رژیم صهیونیستی در جنین

نظامیان صهیونیست صبح امروز در پی عملیاتی هشت ساعته که در آن «احمد جرار» جوان فلسطینی به شهادت رسید، از جنین عقب نشینی کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست صبح امروز در پی عملیاتی هشت ساعته که در آن «احمد جرار» جوان فلسطینی به شهادت رسید، از جنین عقب نشینی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این عملیات برای بازداشت عوامل اجرای عملیات نابلس در روز نهم ژانویه که در آن یک خاخام به هلاکت رسید، انجام شده است.

نظامیان صهیونیست در راستای اجرای عملیات خود ساعت 10 شب گذشته، منزل شهید احمد نصر جرار را در منطقه بروقین _(ورودی شمال جنین) محاصره کردند. آنها با ایجاد یک کمربند امنیتی با استفاده از موشک های ضدتانک اقدام به ویران نمودن منزل خانواده جرار کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند در جریان یورش صهیونیستها درگیری های شدید مسلبحانه میان آنها و جوانان فلسطینی رخ داده و در نتیجه آن «احمد نصر جرار» 22 ساله به پدر شهیدش (از اعضای گردانهای عزالیدن قسام) که در انتفاضه دوم به شهادت رسیده بود، پیوست.

همچنین در جریان این درگیری ها دو نظامی صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

همچنین برخی منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان این عملیات یک جوان فلسطینی دیگر به شهادت رسیده و یک فلسطینی نیز مجروح و بازداشت شده است.


عملیات گسترده و پردامنه نظامیان صهیونیست در نهایت صبح امروز پس از ویرانی سه منزل اطراف منزل شهید جرار از سوی بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی پایان یافت و نظامیان صهیونیست پس از گذشته هشت ساعت از منطقه عقب نشینی کردند.

کد خبر: 898409

وب گردی

وب گردی