استاندار قزوین: دستگاه های اجرایی با آموزش و پرورش همکاری کنند

استاندار قزوین گفت: آموزش و پرورش نهادی اثرگذار در جامعه بوده و در آینده کشور نقش به‌سزایی دارد که باید دستگاه‌های اجرایی با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی اثرگذار در جامعه بوده و در آینده کشور نقش به‌سزایی دارد که باید دستگاه‌های اجرایی با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: خوشبختانه سیستم آموزش و پرورش در سطح استان و کشور نظام‌مند بوده و در راستای اهداف تعیین شده اقدامات لازم را انجام داده و استان قزوین نیز در این زمینه موفق عمل کرده است.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف خاطرنشان کرد: یکی از امور اثرگذار در پایدار انقلاب و نظام مشارکت دستگاه‌های اجرایی بوده که باید در اولویت قرار گیرد در حالی آموزش و پرورش نهاد اساسی در نظام محسوب می‌شود.

زاهدی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای از افراد با زیر سوال بردن کارآمدی نظام در پی ضربه زدن به پایه‌های انقلاب هستند که در این شرایط آموزش و پرورش نقش و اهمیت دوچندانی می‌یابد که باید مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه پایه استقرار دوازدهم باید تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود استان مورد استفاده قرار گرفته و مسائل این موضوع برطرف شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: ساز و کار فیزیکی و هم نیروی انسانی در این عرصه باید فراهم باشد که شوراها و مدیران مختلف باید کمک کنند چرا که مرحله حساسی است و خروجی ما از این نظام مناسب باشد.

901

کد خبر: 898435

وب گردی

وب گردی