لبخند فیروز کریمی بعد از گل/ اعتراض منشا به تعویض

گادوین منشا پس از تعویض سمت سیامک نعمتی نرفت تا به این شکل اعتراضش را به تعویض از زمین نشان بدهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) به مصاف هم رفتند.

*هواداران پرسپولیس از دقیقه 50 با تشویق احمد نوراللهی خواستار حضور او در زمین بودند.

* حسین ماهینی در هنگام زدن ضربات کرنر با حرکت دست خواستار تشویق هواداران پرسپولیس بود.

* در دقیقه 59 احمد نوراللهی در میان تشویق شدید هواداران پرسپولیس پس از مدت‌ها دوری از میادین به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی وارد زمین شد.

* برانکو که در طول نیمه اول در چند صحنه نسبت به عملکرد داور بازی معترض بود در دقیقه 61 نیز پس از اینکه داور حرکت روی سیدجلال حسینی را پنالتی تشخیص نداد به شدت نسبت به داور چهارم اعتراض کرد. سرمربی سرخپوشان وقتی اکبریان به حسینی کارت زرد نشان داد اعتراضات خود را بیشتر کرد و با حرکات دست تعجب خود را از اقدام اکبریان نشان داد.

* بلندگوی ورزشگاه آزادی تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه را حدود 25 هزار نفر اعلام کرد.

* بعد از گل اسماعیل فرهادی تمامی دستیاران فیروز کریمی خوشحالی کردند، اما سرمربی گسترش فولاد بدون هیچ حرکتی تنها لبخند زد.

* گادوین منشا در هنگام تعویض به سمت سیامک نعمتی نرفت تا با این حرکت اعتراض خود را نسبت به تعویض اعلام کند. برانکو در هنگام رفتن منشا به سمت نیمکت به او نزدیک شد و با مهاجم نیجریه‌ای خود دست داد.

* دقیقه 84 فرشاد احمدزاده جای خود را به شایان مصلح داد. هنگام تعویض احمدزاده، هواداران گسترش فولاد علیه او شعار دادند که احمدزاده نیز با برگشتن به سمت هواداران حریف انگشت خود را به علامت «هیس» به آنها نشان داد.

* در دقایق پایانی هواداران پرسپولیس شعارهای زشتی را علیه داور بازی سر می‌دادند.

* در دقیقه 87 که عزیز معبودی از زمین اخراج شد، فیروز کریمی حتی داخل زمین هم رفت و به داور اعتراض کرد.

604

کد خبر: 898461

وب گردی

وب گردی