فلاحت‌زاده: می‌توانستیم 3 گل به پرسپولیس بزنیم/ فیلمبردار اشتباه کرد

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز اعتقاد دارد این تیم می‌توانست پرسپولیس را شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرشاد فلاحت‌زاده پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال گسترش فولاد مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی کردن کار سختی است. زمانی که ما 10 نفره شدیم فشار زیادی روی تیم ما وارد شد. به نظرم داور نباید بازیکن ما را اخراج می‌کرد. معبودی فقط سه ثانیه توپ را نگه داشت و اکبریان نباید به او کارت زرد دوم را نشان می‌داد.

وی درباره اینکه تیم پرسپولیس فشار زیادی روی دروازه گسترش فولاد آورده است، تصریح کرد: بضاعت ما همین بازیکنان هستند. ما فقط توانستیم مصدومان تیم‌مان را به ترکیب اضافه کنیم. پیمان بابایی در لحظاتی از بازی خسته بود و اگر ما در این مسابقه خالقی‌فر را در اختیار داشتیم می‌توانستیم این بازیکن را وارد زمین کنیم. به نظرم اگر خالقی‌فر در این مسابقه بود می‌توانستیم سه گل به پرسپولیس بزنیم. به نظرم ما باید 3 بر یک یا 3 بر 2 پرسپولیس را شکست می‌دادیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد در خصوص درگیری فیروز کریمی در پایان بازی با فیلمبردار مسابقه تصریح کرد: پس از پایان بازی ما به سمت رختکن می‌رفتیم که فیلمبردار سه بار به شانه کریمی ضربه زد. کریمی هم به او گفت در این وضعیت خسته هستیم و برو آن طرف. به نظرم فیلمبردار اشتباه کرد و این اتفاق افتاد.

604

کد خبر: 898474

وب گردی

وب گردی