کاش به جای تو صد بار سوزانده شوم تا تو و پرچم افراشته‌ات بر فرق عالم در اهتزاز باشید

عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس طی نامه‌ای خطاب به سردار سلیمانی آورد: وقتی صدایت را شنیدیم که برای هتک حرمت نشانه هویت ملّی گفتی که کاش به جای پرچم ایران ده بار می‌سوختی! به پاس مجاهدت‌ها و برای خستگی‌هایت در پیکار با دشمنان می‌گویم؛ کاش به جای تو صد بار سوزانده شوم تا تو و پرچم افراشته‌ات بر فرق عالم در اهتزاز باشید.

به گزارش ایسکانیوز، چندی قبل تصویری از آتش زدن پرچم کشورمان منتشر شد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در واکنش به این اقدام گفت: «کاش آن نادان به جای پرچم ایران من را 10 بار آتش می‌زد.»

مجتبی زارعی عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به این گفته سردار قاسمی طی نامه‌ای تاکید کرد: کاش به جای تو صد بار سوزانده شوم تا تو و پرچم افراشته‌ات بر فرق عالم در اهتزاز باشید.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« سردار! آتش بر دل ما نزن! کاش به جای تو صد بار سوزانده شوم!

حاج قاسم عزیز! وقتی صدایت را شنیدیم که برای هتک حرمت نشانه هویت ملّی بغض کردی و گفتی که کاش به جای پرچم ایران ده بار می‌سوختی! به پاس مجاهدت‌های تو و برای خستگی‌هایت و برای مرهم بر تاول پاهایت در پیکار با دشمنان وطن از موضع یک معلم کوچک دانشگاه می‌گویم؛ کاش به جای تو صد بار سوزانده شوم تا تو و پرچم افراشته‌ات بر فرق عالم در اهتزاز باشید.

تو را پیش تر نیز به جای ملّی گرایانِ رمانتیکِ وطن که ایرانیان را در بستان و خرمشهر و مریوان تنها گذاشته و از پشت بر ایشان خنجر زدند در وسط میدان دیده‌ایم؛ میدانی که اکنون به یُمن کار و فرماندهی شبانه روزی‌ات تا مدیترانه گسترده شد و... ، اخلاص تو به خدا و امام و ایرانیان، حجّت موجّه ماست و...

لقد رضی الله عن المٔومنین اذ یبایعونک تحت الشّجر فعلم ما فی قلوبهم فأنزل السّکینة علیهم و أثٰبهم فتحا قریبا»

منبع: فارس

304

کد خبر: 898527

وب گردی

وب گردی