زن و مرد جوانی که قصد ورود قاچاقی به ایران داشتند + عکس

ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق انسان موفق شدند یک زن جوان و یک مرد را از داخل یک کشنده چادری کشف کنند .

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از گمرک، ماموران گمرک در تازه ترین عملیات مبارزه با قاچاق انسان موفق شدند یک زن جوان و یک مرد را از داخل یک کشنده چادری کشف کنند .

این افراد در داخل بار تریلر مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیر قانونی و قاچاقی از ترکیه وارد کشورمان شوند اما ماموران گمرک بازرگان با رصد اطلاعات محموله ها و استفاده از دستگاه های کنترلی موفق به کشف این محموله قاچاق انسان شدند .

ماموران گمرک بازرگان با بررسی اطلاعات محموله های ورودی به کمک سامانه های هوشمند به یک بار کامیون لوازم و اشیاء مبلمان که بصورت پالت بارگیری شده بود مشکوک می شوند و با توجه به مشکوک بودن به محموله پس از بازرسی به کمک دستگاه های کنترلی متوجه می شوند که در لا به لای محموله دو نفر پنهان شده اند .

پس از مشاهده این افراد در بررسی های بیشتر یک زن جوان و یک مرد که هر دو تبعه کشورمان بودند کشف می شود . در بررسی های اولیه مشخص می شود که این زن و مرد هیچ نسبتی با یکدیگر ندارند و قاچاقچیان انسان پس از بریدن سیم پلمپ گمرک ترکیه این دو نفر را در داخل بار جاسازی کرده بودند ‌.

402

کد خبر: 898620

وب گردی

وب گردی