عنایتی:‌ باید این باخت را فراموش کنیم/ برای ماندن در لیگ برتر قولی نمی‌دهم

 سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: بازیکنان امروز حرف ما را گوش ندادند و بازی را واگذار کردیم حالا باید این باخت را فراموش کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا عنایتی سرمربی تیم سیاه جامگان در پایان دیدار امروز مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی شرایط خاصی داشت گل زودهنگامی که زدیم تمرکز ما را به هم ریخت و شرایط را برای بازی نفت بهتر کرد به تیم نفت تبریک می‌گویم. بازیکنان تیم ما به حرف ما گوش ندادند و حرف‌های ما را که به آنها گفته بودیم در زمین اجرا نکرد. ما این باخت را فراموش می‌کنیم امیدواریم بازی بعدی این نتیجه را جبران کند.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران تیم سیاه‌جامگان مدعی هستند که تیم نفت از جادوگر استفاده کرده نظر شما چیست گفت:‌من در مورد جادوگر و اینطور مسائل صحبتی نمی‌کنم لطفاً در مورد مسائل فنی سوال بپرسید.

عنایتی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: یک موقع مربی نمی‌تواند کاری کند امروز ۶ تا ۷ بازیکن ما تمرکز نداشتند. در شرایط‌هایی که فرصت گل بود نتوانستیم گل بزنیم ما ۵ موقعیت خیلی خوب داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم حالا باید از شرایط خارج شویم باید ریکاوری کنیم تا شرایط‌مان بهتر شود

وی در پاسخ به اینکه آیا شما قول می‌دهید که تیم در لیگ برتر می ماند یا خیر،‌گفت: من هیچ وقت قول نمی‌دهم در فوتبال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد ما تلاش می‌کنیم شرایطمان بهتر شود. بازیکنان را ریکاوری می‌کنیم تا شرایط آنها خوب شود. امروز متأسفانه گل زودهنگام ما باعث شد تمرکزمان از بین برود. بازیکنان ما غیر قابل پیش‌بینی بودند. امروز شرایط تیم ما خاص بود بازیکنان تمرکز نداشتند و در بازی این اتفاقات رخ می‌دهد.

601

کد خبر: 898655

وب گردی

وب گردی