افاضلی: نتیجه بسیار خوبی گرفتیم/ این یک آزمون بزرگ برای من بود

سرمربی نفت تهران گفت:‌ نتیجه بسیار بزرگی برای ما رقم خورد. چرا که به ما کمک می‌کند شرایط ما در جدول تغییر کند.

به گزارش ایسکانیوز، هومن افاضلی سرمربی نفت تهران بعد از برتری ۴ بر یک مقابل سیاه جامگان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در نشست خبری گفت: برخلاف نتیجه مشکی‌پوشان فوتبال خوبی بازی کردند و من فکر می‌کنم که نتیجه بسیار بزرگی برای ما رقم خورد. چرا که به ما کمک می‌کند شرایط ما در جدول تغییر کند و حقیقت این سه امتیاز برای ما حکم شش امتیاز را داشت.

وی افزود:‌ گل زودهنگام مقداری ما را به هم ریخت اما در ادامه بچه‌‌ها خودشان را پیدا کردند و خیلی خوب به بازی برگشتند در کل نتیجه بسیار خوبی برای ما رقم خورد.

وی در ادامه در خصوص اینکه آیا فکر می‌کردید که بعد از حضور شما در تیم نفت تا اینجا هفت امتیاز کسب کنید و نتایج مطلوبی به دست آورید، گفت: بالاخره نفت شرایط متفاوتی داشت با توجه به مشکلات مدیریتی که داشت به نظرم نباید در این جایگاه قرار بگیرد باید بیشتر کار کنیم من به این تیم امیدوارم و روز به روز شرایط‌مان ایده‌آل می‌شود. از بچه‌ها تشکر می‌کنم که توانستم چیزی که مدنظرمان بود در زمین پیاده کنند. مطمنئاً با توجه به بازیکنانی که داریم اینجا جایگاه نفت نیست و باید به فکر این باشیم که آرام آرام شرایط‌مان بهتر شود.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه فکر می‌کردید با دریافت گل زودهنگام بتوانید به بازی برگردید ، گفت: این یک آزمون بزرگی برای من بود برای من این مسئله مهم بود که تیم من آن چیزی که مدنظرمان است در زمین پیاده کند که خدا را شکر این اتفاق افتاد و ما از این آزمون سربلند خارج شدیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا نگران این نیستید که بازیکنان‌تان بعد از بردهای متوالی دچار غرور شوند، نیز گفت: این مشکل برای همه تیم‌ها پیش می‌آید فقط مختص تیم ما نیست در فوتبال این اتفاق طبیعی است اما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند در تیم ما مؤثر باشند و به تیم کمک کنند مطمئناً روی مسئله کار خواهیم کرد که دچار مشکل نشویم.

601

کد خبر: 898668

وب گردی

وب گردی