جشنواره تئاتر فجر در روز سوم/ کارگردان ایرانی از فرانسه روی صحنه می رود

سومین روز از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش صحنه ای میزبان هشت اثر از ایران و کشور فرانسه است که دو نمایش در بخش بین الملل و دو اثر در بخش مسابقه تئاتر ایران اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر، امروز شنبه، 30 دی ماه از ساعت 16 آغاز می شود.

امروز دو نمایش در بخش بین الملل و دو نمایش در بخش مسابقه تئاتر ایران روی صحنه می ورند؛ اما کدام نمایش ها در روز 30 دی ماه در بخش مسابقه اجرا خواهند شد؟

تئاتر شهر

تالارهای چهارسو، سایه و قشقایی با سه نمایش میزبان علاقمندان به هنر تئاتر خواهند بود.

نمایش «هنر» به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی وحید رهبانی، از تهران در دو سانس 18 و 20:30 در تالار چهارسو اجرا می شود.

نمایش «سوپ بوقلمون» نوشته سیدامیر رستگاری و کارگردانی سینا نورعلی از بابلسر در دو سانس 16 و 18:30 روی صحنه می رود. این نمایش در بخش مسابقه تئاتر ایران گروه (ب) اجرا می شود.

نمایش «مانوس» به نویسندگی کیوان سررشته و لیلا حکمت و کارگردانی نازنین سهامی زاده در تالار قشقایی و دو سانس 16:30 و 19 اجرا می شود.


تماشاخانه سنگلج

اما در تماشاخانه سنگلج و در بخش مسابقه تئاتر ایران «آئیس» به نویسندگی و کارگردانی ندا اعتمادی کیا در دو سانس 16 و 19 روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش از شهر آبادان در جشنواره تئاتر فجر حضور دارد و در بخش مسابقه تئاتر ایران قسمت (الف) حضور دارد.


تئاتر مولوی

در مرکر تئاتر مولوی همچون روزهای گذشته نمایش «مفیستو» نوشته آرین منوشکین و کارگردانی مسعود دلخواه در یک سانس ساعت 18 روی صحنه می رود. این نمایش در بخش بین الملل اجرا می شود.


تماشاخانه ایرانشهر
تماشاخانه ایرانشهر امروز با یک نمایش میزبان جشنواره تئاتر فجر است. نمایش «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی افشین غفاریان از کشور فرانسه در تالار سمندریان در بخش بین الملل میزبان علاقمندان به هنر نمایش خواهد بود. این نمایش در دو سانس 18 و 21 اجرا می شود.


خانه هنرمندان

«تولد غم انگیز پسر آهنی» به نویسندگی و کارگردانی رامین سیاردشتی از تهران در تالار استاد انتظامی در دو سانس 17:30 و 19:30 اجرا می شود.


تالار حافظ

«اتاق ورونیکا» نوشته آیر لوین و کارگردانی حسین اکبرپور از مشهد روی صحنه می رود. این نمایش در دو سانس 17 و 20 اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از 28 تا 8 دی ماه به دبیری فرهاد مهندس پور برگزار می شود.

501

کد خبر: 898727

وب گردی

وب گردی