زلزله در سومار خسارت جانی نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه زلزله ۵ ریشتری در سومار خسارت جانی نداشت.

به گزارش ایسکانیوز، رضا محمودیان با بیان اینکه زلزله 5 ریشتری که در ساعت 1:47 دقیقه بامداد امروز به‎وقوع پیوست خسارت جانی نداشت اظهار داشت: به برخی زیرساخت‎ها و اماکن خسارت‌های جزیی در حد شکستگی پنجره و ترک‌خوردگی وارد آمد.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش سومار به‌طور تقریبی خالی از سکنه است گفت: به تعدادی از اهالی منطقه نیز چادر اهدا شده است.

محمودیان از خسارت‌های وارد آمده به ‎علت وزش باد در بخش‎های از استان کرمانشاه و مناطق زلزله‎زده اشاره و بیان کرد: شب گذشته در شهرستان گیلانغرب و بخش «گلین» جاده به‎علت ریزش کوه مسدود شده بود که در حال حاضر بازگشایی شده است.

وی از آبگرفتگی برخی از چادرها در شهرستان سرپل‌ذهاب خبر داد و افزود: در برخی مناطق نیز شدت وزش باد سبب قطع درختان شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی خانواده‎هایی که در مناطق زلزله‎زده خانه‎های آنها تخریب شده است کانکس دریافت کرده‎اند عنوان کرد: برای خانواده‎هایی که خانه‎های آنها نیاز به تعمیر دارد نیز سیاست بر این است که با پرداخت وام و کمک بلاعوض نسبت به تعمیر منازل خود اقدام کنند.

محمودیان اظهار کرد: تاکنون سازمان و اداره‎ای گزارشی مبنی بر خسارت و میزان آن به‎علت وزش باد و بارندگی‎های روز گذشته به سازمان مدیریت بحران ارسال نکرده است و خوشبختانه خسارت چندانی به بار نیامده است.

منبع: تسنیم

901

کد خبر: 898743

وب گردی

وب گردی