کرگر: شاید کونته جانشین زیدان یا ونگر شود

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول معتقد است که آنتونیو کونته باید جانشین آرسن ونگر در آرسنال شود.

به گزارش ایسکانیوز، ونگر قراردادی دو ساله با آرسنال دارد که هنوز یک سال و نیم از این قرارداد باقی مانده است. با این حال او از سال 2004 تا به امروز موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر نشده و امسال نیز برای دومین سال پیاپی، خطر از دست رفتن سهمیه چمپیونزلیگ را حس می‌کند. از سوی دیگر کونته با سیاست های نقل و انتقالاتی چلسی موافق نیست و اختلافاتی بین دو طرف به وجود آمده است. حال کرگر به باشگاه آرسنال توصیه کرد که کونته را برای جانشینی ونگر انتخاب کنند.

اوگفت:" اگر شرایط کونته ادامه پیدا کند و باشگاه چیزهای مورد نظر او را فراهم نکند، ممکن است قطع همکاری بین دو طرف به وجود بیاید. احتمالا رئال مادرید برای جانشینی زیدان به سراغ کونته خواهد آمد. تیم ملی ایتالیا التماس خواهد کرد که او به نیمکت ایتالیا برگردد.

همچنین شایعه بازگشت او به تیم ملی ایتالیا مطرح شده؛ ولی پس از موفقیت با تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، آیا بازگشت به خانه در این شرایط درست است؟ او نیاز ندارد چیزی را در ایتالیا به کسی ثابت کند. باشگاهی هست که به خانه فعلی او بسیار نزدیک است و احتمالا شرایط کونته را نیز زیر نظر دارد. باشگاه مورد نظر من آرسنال است. به نظرم کونته گزینه خیلی مناسبی برای جانشینی ونگر است. مطمئنا حضور او یکی از زیرکانه ترین انتخاب های لیگ برتر خواهد بود."

606

کد خبر: 898798

وب گردی

وب گردی