مهاجم جدید استقلال هر 500 دقیقه یک گل!

گومز پینتو مهاجم پرتغالی مد نظر استقلال در حالی برای نهایی کردن قرارداد خود با این تیم وارد تهران شده است که آمار گلزنی خوبی از خود بر جای نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، از چندی پیش صحبت اضافه شدن یک مهاجم خوب خارجی به تیم استقلال مطرح شده است و آن ها در صدد بودند مشکلات خط حمله خود را به این ترتیب برطرف کنند، البته آن ها حاضر نشدند نام مهاجم مد نظر خود را اعلام کنند تا اینکه صبح امروز سرانجام این بازیکن با وارد تهران شد تا در صورت توافق نهایی قرارداد خود را با استقلال نهایی کند.

یازالده گومز پینتو، نام این مهاجم 183 سانتی متری و 81 کیلوگرمی است که سابقه بازی در تیم های ژیل ویسنته، براگا، ریو آوه و چند تیم دیگر از لیگ برتر پرتغال را در کارنامه دارد اما به نظر نمی رسد این مهاجم سیه چرده با توجه به قد و وزنش در زمره مهاجمان تند و تیز قرار گیرد، چرا که او در 42 بازی اخیر تنها موفق به زدن چهار گل شده است که آمار چندان جالبی به شمار نمی رود.

گومز پینتو در مجموع 250 بازی برای همه تیم هایی که به میدان رفته موفق به زدن 43 گل شده که میانگین حدودا هر پانصد دقیقه یک گل را از خود بر جای گذاشته است که آمار خوبی به حساب نمی آید و البته گومز پینتو اگر بخواهد در استقلال هم با همین آمار جلو برود مسلما با واکنش های منفی هوادران این تیم روبرو خواهد شد.

این مهاجم پرتغالی سابقه حضور در تیم های ملی زیر بیست و بیست و یک ساله های پرتغال را هم در کارنامه دارد که در مجموع 25 بازی موفق به زدن 8 گل شده است.

606

کد خبر: 898844

وب گردی

وب گردی