معرفی داوران ملی و بین‌المللی جشنواره قصه‌گویی

داوران بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش ملی و بین‌الملل معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، 6 داور ایرانی و دو داور خارجی قضاوت آثار بیستمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی را بر عهده دارند.

با اعلام دبیرخانه‌ این جشنواره در بخش ملی اکرم قاسم‌پور، مسلم قاسمی و محمد سیمزاری و در بخش بین‌الملل رضا فیاضی، حمید جبلی، حسن دولت‌آبادی، دیالما مادلار منس از فلیپین و رخسانا خان علی از کانادا در روزهای دوم تا پنجم بهمن آثار 30 قصه‌گوی ایرانی و 7 قصه‌گوی خارجی را داوری خواهند کرد.

بر این اساس، آثار 5 قصه‌گوی ایرانی به بخش بین‌الملل راه یافته است و آثار سایر هنرمندان کشورمان در بخش ملی ارزیابی خواهد شد.

بر همین اساس اکرم قاسم‌پور کارگردان و عضو هیات علمی دانشکده‌ی هنر است، مسلم قاسمی علاوه بر کارگردانی و تالیف کتاب‌های متعدد، مقاله‌هایی را در حوزه‌ی نمایش عروسکی تالیف کرده و محمد سیمزاری نیز نویسنده، شاعر و کارگردان است.

رضا فیاضی کارگردان، نویسنده و بازیگر، حمید جبلی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر، حسن دولت‌آبادی نمایش‌نامه‌نویس، کارگردان و پژوهش‌گر، در کنار این هنرمندان نام آشنای سینما و تلویزیون نیز مادلار منس و رخسانا خان‌علی به عنوان قصه‌گویان و نویسندگان نام آشنای فیلیپین و کانادا 13 اثر بخش بین‌الملل را ارزیابی خواهند کرد.

برگزیدگان این رقابت‌ها در مراسمی روز پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل و تقدیر خواهند شد.

502

کد خبر: 898917

وب گردی

وب گردی