راه ارتباطی ۶۰ روستای کردستان مسدود شده است

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای کردستان گفت:بارش برف دراستان منجر به مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستای واقع در چهار شهرستان استان شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد راشد مدرس گرجی با اشاره به اینکه بارش برف از عصر روز جمعه در استان کردستان آغاز شده است، گفت: عوامل راهداری در تمامی راه های سطح استان از آمادگی کامل برخوردار بوده و هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون عملیات برفروبی و نمک پاشی در چندین نوبت انجام شده است، عنوان کرد: هم اکنون تردد در بیشتر گردنه های استان به ویژه محورهای سقز- بانه، سقز-مریوان، سروآباد- اورامان و سنندج-مریوان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای کردستان اظهارداشت: تا ظهر امروز شنبه حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی انجام شده و حدود هزارتن شن و نمک هم مصرف شده است.

وی با اشاره به اینکه در طول راه های استان عوامل راهداری به ۱۵۰ وسیله نقلیه امدادرسانی کردند، بیان کرد: تعداد ۶۰ روستا در شهرستان های بانه، مریوان، دیواندره و کامیاران مسدود شدند و در حال حاضر عوامل راهداری در حال برفروبی آنها هستند و تاپایان امروز بازگشایی خواهند شد.

منبع: مهر

901

کد خبر: 898996

وب گردی

وب گردی