یک روز به یاد ماندنی در مدرسه دخترانه سما

به مناسبت 29 دی روز هوای پاک با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، همایش پیاده روی با حضور اولیا و دانش آموزان مدرسه دخترانه سما جهت افزایش مشارکت دانش آموزان به عنوان اقشار موثر جامعه در پیشگیری از آلودگی هوا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم که با شعار « آسمان آبی، هوای پاک» برگزار شد دانش آموزان مسیر مدرسه تا پارک فجر را پیاده روی کردند.

این برنامه که به جهت افزایش آگاهی و اهمیت محیط زندگی و هوای سالم برگزار شده بود، دانش آموزان مدارس دخترانه سما به همراه اولیا و پرسنل مدارس خود یک روز بیاد ماندنی را رقم زدند.

شهربانو غفور ساحلی مدیر مدرسه دخترانه و مسئول ارتقاء کیفیت حوزه مدارس دختران معاونت سما لنگرود در حاشیه برگزاری پیاده روی گفت: «باتوجه به اهمیت محیط زیست و هوای سالم تصمیم بر این گرفته شد یک روز را با اولیا و دانش آموزان در دل طبیعت سپری کنیم. »

وی گفت: «انجام ورزش های مختلف و پیاده روی به عنوان بهترین راهکار برای سلامت جسمی و حتی روانی جامعه شناخته می شود. »

ساحلی ضمن بیان مزایای ورزش در تامین سلامت افراد و جامعه اظهار امیدواری کرد، این برنامه های عمومی در طول سال تداوم و استمرار داشته باشد.

در این مراسم شرکت کنندگان پس از رسیدن به پارک فجر ابتدا به نرمش و ورزش صبحگاهی پرداختند و در پایان با صرف صبحانه ساده و مقوی، ضمن گرامیداشت هفته بسیج ترویج ملی تغذیه، جهت داشتن وزنی ایده آل و پیشگیری ازچاقی واضافه وزن نکات آموزنده ای آموختند.

کد خبر: 899064

وب گردی

وب گردی