تغییرات چشمگیر در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش برای زنده کردن ارزش­های اسلامی، تأکید بر ابعاد فرهنگی و بین ­المللی کردن دانشگاه آزاد اسلامی با هدف گسترش افق پیشرفت ­های علمی در سطح امت اسلامی از شاخص­های بارز در این دوره مدیریتی است.

دکتر علیرضا وحیدی مدیرکل امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: پس از انتصاب دکتر ولایتی در 30 دی ماه سال 1395 به ریاست هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، تغییرات چشمگیری از جمله تمرکز بر توسعه کیفی و جلوگیری از توسعه کمی، توسعه رشته ­های پرطرفدار، افزایش بودجه ­های پژوهشی و حرکت به سمت دانشگاه مسأله محور در دانشگاه آزاد اسلامی بوجود آمد که این تغییرات نقطه عطفی در تاریخ دانشگاه آزاد اسلامی است.

او افزود: تلاش برای زنده کردن ارزش­های اسلامی، تأکید بر ابعاد فرهنگی و بین ­المللی کردن دانشگاه آزاد اسلامی با هدف گسترش افق پیشرفت ­های علمی در سطح امت اسلامی از شاخص­های بارز در این دوره مدیریتی است.

وحیدی خاطر نشان کرد: از فعالیت­های انجام شده در دوران مدیریت ایشان در حوزه هیأت علمی می­ توان به پیاده ­سازی و اجرای سامانه نظارت بر عملیات جذب، تبدیل وضعیت استخدامی، ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی و همچنین فعال سازی سامانه کد شناسه تدریس اعضای هیأت علمی و اساتید حق ­التدریس نام برد.

مدیرکل امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اجرای طرح تعاون استانی به منظور ساماندهی و استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی استان­ ها در راستای افزایش سطح کیفی آموزش و جلوگیری از اتلاف بهره ­وری این نیروی عظیم انسانی از فعالیت­های مهم دیگر در این حوزه است.

وحیدی افزود: وضعیت کنونیِ بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در اثر شناخت و مدیریت هوشمندانه دکتر ولایتی است که امید است با مدیریت ایشان روز به روز شاهد تحولات و پیشرفت­های چشمگیرتری در دانشگاه آزاد اسلامی همان دانشگاه انقلاب اسلامی باشیم.

202

کد خبر: 899102

وب گردی

وب گردی