جزییات ماجرای تخریب خانه ای توسط شهرداری که مالک در آن بود

عضو شورای شهر تهران گفت: هفته گذشته پس از تخریب بخشی از املاک باقیمانده تملک شده توسط شهرداری منطقه 18، پیکر احدی از شهروندان که ظاهراً در گودالی شب را به صبح می‌رسانده است پیدا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، افشین حبیب زاده در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت: متأسفانه هفته گذشته پس از تخریب بخشی از املاک باقیمانده تملک شده توسط شهرداری منطقه 18، پیکر احدی از شهروندان که ظاهراً در گودالی شب را به صبح می‌رسانده است پیدا می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: پس از بررسی‌های اولیه گزارش شد این شخص از جمله مالکین ملک مذکور بوده است که به دلایل نامشخصی همچنان به زندگی خود در آن ملک ادامه داده و مأموران شهرداری به دلیل بررسی های ناقص قبل از تخریب متوجه این موضوع نشده‌اند.

حبیب زاده گفت: اگر چه هنوز زمان فوت شخص مذکور به طور قطعی از سوی پزشکی قانونی اعلام نشده است اما اساساً تذکر بنده به شهرداری منطقه 18 به جهت کم دقتی در بررسی‌های قبل از تخریب کامل ملک مذکور است.

این عضو شورا گفت: لذا لازم است شهردار منطقه 18ضمن ارائه گزارش کامل از واقعه مذکور به شورای اسلامی شهر تهران هر چه سریع‌تر مأموران خاطی را شناسایی و به مراجع ذیصلاح معرفی کند.
706

کد خبر: 899157

وب گردی

وب گردی