عباسیان: نورافکن تمارض کرد/ به دنبال جبران امتیازات از دست رفته هستیم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: ما نیم فصل دوم را با شوک آغاز کردیم ولی هواداران از ما توقع دارند و به خاطر آن هم که شده امتیازات از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

معین عباسیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص شرایط تیمش عنوان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد و برای ادامه رقابت ها کاملاً آماده است، اما کسر 6 امتیاز حسابی ما را عقب انداخت و از کورس بالانشینان جدول دور کرد. ما تمام تلاشمان را می کنیم با جبران امتیازات از دست رفته هم شرایطمان در جدول را بهتر کنیم و هم دل هواداران را شاد کنیم.

وی ادامه داد: در دیدار برابر استقلال می توانستیم پیروز میدان باشیم اما با کمی بدشانسی امتیاز را با نماینده تهرانی تقسیم کردیم؛ حتی اشتباه داوری می توانست این یک امتیاز را هم از ما بگیرد ولی خداراشکر سعید جلالی موفق شد ضربه ابراهیمی را مهار کند. من فیلم بازی را هم تماشا کردم در آن تمارض نورافکن به وضوح دیده می شد و به نظر من آن خطا اصلاً پنالتی نبود. امیدوارم در ادامه با ارائه بازی زیبا و گرفتن امتیازات کامل دل هواداران مان را هم شاد کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص دیدار با سایپا بیان کرد: همه بازی های پیش رو برای ما حیاتی است و تنها برای کسب پیروزی به میدان می رویم. علی دایی با سایپا در این فصل نتایج خوبی گرفته است و تیم خوبی هم هست. امیدوارم علاوه بر دیداری زیبا موفق شویم سه امتیاز را هم کسب کنیم. ما نیم فصل دوم را با شوک آغاز کردیم ولی هواداران از ما توقع دارند و به خاطر آن هم که شده با تمام قوا به میدان خواهیم رفت تا به جایگاه اصلی خودمان باز گردیم.

601

کد خبر: 899188

وب گردی

وب گردی