نمایشگاه «دروازه رنگین»  میهمان برج آزادی شد

سی و دومین نمایشگاه و نوزدهمین کارگاه آموزشی گروه نقاشان قلمرو مانی ،در گالری برج آزادی با عنوان «دروازه رنگین» برپا می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از برج آزادی، نقاشان قلمرو مانی جمع بزرگی از هنرمندان هنرهای تجسمی و سنتی مرکب از استادان، دانشجویان و هنرجویان در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف نقاشی هستند. نام قلمرو مانی به معنای شهری است که نقاش ها در آن با تکیه به نام مانی، نقاش اسطوره ای و پرآوازه ایرانی زندگی می کنند.

هدف از تشکیل گروه نقاشان قلمرو مانی استفاده بهینه از شبکه اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد ارتباط مثبت و کارآمد بین هنرمندان و دسترسی سریع‌تر به نتیجه قابل رویت است. هنرمندان همواره دو نوع اثر برای ارائه تولید می کنند؛ آثاری که خوشایند خودشان است و از دل برمی خیزد و آثاری که برای ارتباط با دیگران و سلیقه دیگران و گذران زندگیست.

مواد استفاده شده در آثار نقاشی‌ها کاملا آزاد و هنرمندان هر یک به اختیار به نسبت تجربیات شخصی خودشان در این نمایشگاه شرکت کرده اند و تکنیک نقاشی‌ها با رنگ‌های آبرنگ، گواش، رنگ روغن و اکرلیک روی مقوا، کاغذ و بوم پارچه‌ای اجرا شده است.

هنرمندانی همچون شادی آخوندی، هنگامه آخوندی، آرزو اکرمی، طاهره (سارا) بهرامی کرکوندی، فاطمه ترقی کندری، ساناز تهرانی، سحر جوانمرد، آمنه خاصه پز، صنم خودکار، نگار زارع، الناز سحرخیز، شوکا سروش مقدم، مریم سعیدرحیمی، مهنوش میر شمشیرگران، پوراندخت صداقت نژاد، زهرا صیاد نقره تاب، مرجان قدیری، مریم کیانفر، سیده طیبه موسوی (ایده)، فرزانه سادات مهدویان، آرزو نظری، سوزان وزیری، مائده هادی زاده شرکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

در نمایشگاه «دروازه رنگین» 2۵ اثر از 2۰ هنرمند ارائه شده است. آیین گشایش این نمایشگاه پنجشنبه 5 بهمن ماه ساعت 15 الی 18 می باشد و علاقمندان می توانند از 6 تا 13 بهمن همه روزه به جز شنبه از ساعت 9 تا 18 از آن بازدید کنند.

502

کد خبر: 899260

وب گردی

وب گردی