ابوالفضل پورعرب: باید قدر امثال پروین و  دایی را بدانیم/ کی روش  بهتر است با جوانان کمی مهربان تر باشد/ در دوران جوانی کشتی می گرفتم

سوپر استار دهه 70 سینمای ایران گفت: ورزشکارانی چون علی پروین و علی دایی اسطوره های این کشور هستند و باید همیشه قدردان این چهره ها باشیم.

ابوالفضل پورعرب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در مورد علاقه اش به فوتبال و ورزش گفت: از گذشته همیشه به ورزش علاقه زیادی داشتم و در زمان جوانی کشتی می گرفتم. به یاد دارم هرروز کشتی می گرفتم و حتی در این رشته با برداران وحدانی تمرین می کردم.

وی در خصوص علاقه خود به فوتبال و سرخابی ها افزود: در فوتبال نمی توانم بگویم که استقلالی یا پرسپولیسی هستم چون تیم ملی ایران را دوست دارم و از اینکه با قدرت به جام جهانی 2018 روسیه راه یافتیم بسیار خوشحالم.

پورعرب با تمجید از عملکرد فنی پرسپولیس در 2 سال گذشته اظهار کرد: هم در پرسپولیس و هم در استقلال دوستان زیادی دارم و طرفدار تیم خاصی نیستم. از گذشته تیم اول من در فوتبال ایران تیم ملی بوده اما به اعتقاد من امروز سبک بازی تیم فوتبال پرسپولیس بسیار زیبا است و برانکو با دانش خود توانسته تیم قدرتمندی روانه مسابقات کند.

سوپر استاره دهه 70 سینما ایران با اشاره به اهمیت توجه به اسطوره های فوتبال کشور گفت: فوتبال ایران چهره های ویژه ای مثل علی پروین،علی دایی،مهدوی کیا،هاشمیان و خداداد عزیزی را دارد که باید قدر آنها را بسیار بیشتر بدانیم و هیچ گاه زحمات این عزیزان را در میادین بین المللی فراموش نکنیم. مردم ما با تلاش این عزیزان شادی های زیادی بدست آوردند و آنها همیشه در قلب هواداران خود هستند.

پورعرب در خصوص خاطرات خود با اسطوره های باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: استقلال هم چهره های خاص زیادی دارد که همیشه در قلب من جا دارند. هیچ گاه خاطرات شیرین با ناصر حجازی و منصور پورحیدری را فراموش نمی کنم و این افراد در کنار اینکه فوتبالیست های بسیار خوبی بودند از نظر اخلاقی نیز به معنای واقعی اسطوره بودند.

600

کد خبر: 899280

وب گردی

وب گردی