اختصاص ظرفیت سینماهای مردمی برای پیش فروش بلیت‌های جشنواره

مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: به دلیل استقبال بسیار خوب مردم از اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فیلم فجر، به ظرفیت سینماهای مردمی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اضافه خواهد شد و تا ساعت 24 روز دوشنبه، سهمیه جدید در همه سینماهای مردمی ارائه می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: پیش‌‌فروش بلیت‌‌های مردمی از صبح امروز (شنبه 30 دی ماه) آغاز شد و با توجه به استقبال گسترده در روز اول بخش عمده بلیت‌ها به فروش رسید.

او افزود: بر اساس سهمیه‌بندی فروش بلیت‌ها، 5 درصد برای صاحبان آثار و هنرمندان اختصاص داده شده بود که این سهمیه طی روزهای 28 و 29 دی ماه به فروش رفت.

سیمونیان افزود: 60 درصد برای پیش‌فروش مردمی از 30 دی آغاز شده و تا 2 بهمن ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، 15 درصد سهمیه بلیت‌ها برای سازمان‌ها و نهادها اختصاص داده شده است که طی روزهای چهارم وپنجم بهمن ماه نمایندگان این تشکل‌ها، با مراجعه به پردیس سینمایی ملت محل پیش‌فروش بلیت‌ها، این سهمیه را برای کارمندان و پرسنل خود خریداری خواهند کرد.

سیمون سیمونیان در ادامه اظهار داشت: امسال 20 درصد بلیت‌ها برای عرضه در گیشه سینماها درنظر گرفته شده که در اختیار سینماهای نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره فیلم فجر قرار داده می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: امسال بیشترین سهمیه بلیت‌های جشنواره به مردم اختصاص داده شده است.

502

کد خبر: 899292

وب گردی

وب گردی