آصفری: ادعای آمریکا مبنی بر اصلاحیه برجام حاصل نگاه خوشبینانه به آن است

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اصلاحیه در برجام، به دلیل کم کاری و نگاه خوشبینانه تیم مذاکره کننده به برجام است.

محمد حسن آصفری عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با اشاره به موضوع اصلاحیه های آمریکا در متن برجام گفت: به نظر بنده اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اصلاحیه در برجام، به دلیل کم کاری و نگاه خوشبینانه تیم مذاکره کننده به برجام است.

وی افزود: اگر تیم مذاکره کننده ذره ای به انتقادهای منتقدین برجام و همچنین به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم قابل اعتماد بودن توجه می کرد، امروز با شاهد رفتار ناشیانه آمریکایی ها برای مذاکرات هسته ای نبودیم.

آصفری تاکید کرد: این اقدامات آمریکایی ها نشان دهنده آن است که آمریکا به هیچ توافق و پروتکل بین المللی پایبند نیست و هیچ کشوری نمی تواند به آن اعتماد کند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این که شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل باید نسبت به رفتار آمریکایی ها موضع گیری شفاف داشته باشند اظهار داشت : این گونه رفتارهای آمریکا گریبان گیر کشورهای دیگر را خواهد گرفت و در برابر کشورهای دیگر نیز همین گونه اقدامات را پیاده خواهد کرد.

302

کد خبر: 899398

وب گردی

وب گردی