روز پنجم جشنواره تئاتر فجر و حضور پُررنگ گروه‌های شهرستانی/اجرای دوباره الیور توئیست

تالارهای دولتی و نیمه دولتی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در روز پنجم میزبان 14 نمایش است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در روز پنجم، دوشنبه، 2 بهمن ماه در تالارهای مختلف دولتی و نیمه دولتی برگزار می شود و 14 نمایش در سالن های متعدد این تماشاخانه ها روی صحنه می رود.


تالار وحدت

«الیور توئیست» به نویسندگی و کارگردانی حسین پارسایی در یک سانس ساعت 14 در تالار وحدت روی صحنه می رود. این نمایش که مدت زمان آن 120 دقیقه است در بخش مسابقه بین الملل حضور دارد.


«پکیج» دیگر نمایشی است که در تالار وحدت اجرا می شود. این نمایش به کارگردانی شوساکو تاکئوچی از کشور آلمان است که یه مدت زمان 70 دقیقه است و در دو سانس 19 و 21 اجرا می شود. «پکیج» در بخش بین الملل جشنواره اجرا می شود.

تئاتر شهر

تالار اصلی
نمایش «هملت» نوشته ویلیام شکسپیر و به کارگردانی کریستوفر روپینگ از کشور آلمان است که به مدت زمان 120 دقیقه روی صحنه می رود. این نمایش در سانس ساعت 19 اجرا خواهد شد. این نمایش در بخش مسابقه بین الملل روی صحنه می رود.

تالار چهارسو

«روز عقیم» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی اولین اجرای خود را در جشنواره امسال، امروز در تالار چهارسو تجربه خواهد کرد. این نمایش به مدت زمان 90 دقیقه و در دو سانس 18 و 20:30 اجرا می شود. «روز عقیم» در بخش بین الملل جشنواره سی و ششم حضور دارد.

تالار سایه

«جزا» به نویسندگی تامارا والیاوا و کارگردانی مهربان علی اکبرزاده امروز در دو سانس 16 و 18:30 و به مدت زمان 60 دقیقه اجرا می شود.

تالار قشقایی

دریازدگی به نویسندگی وحید محمدی و کارگردانی مسعود بیگلری از شهر کرج در جشنواره حضور دارد و مدت زمان اجرای این نمایش 65 دقیقه است. «دریازدگی» در بخش بین الملل حضور دارد و در دو سانس 16:30 و 19 اجرا می شود.

پلاتو اجرا

«دشمن خدا» به نویسندگی و کارگردانی عمادالدین رجبلو از شهر گرگان درجشنواره سی و ششم روی صحنه می رود. مدت زمان این نمایش 45 دقیقه است و در دو سانس 15 و 17:30 میزبان علاقمندان به نر نمایش خواهد بود.


تماشاخانه سنگلج

نمایش «پایان بازی» به نویسندگی فردریش دورنمات و کارگردانی افشین زمانی به مدت زمان 80 دقیقه در دو سانس 16 و 19 اجرا خواهد شد.

این نمایش در بخش مسابقه تئاتر ایران-الف روی صحنه می رود.


تالار هنر

نمایش «پانکیه کان» به نویسندگی صابر نیکبخت و کارگردانی حسن ترقی از شهر سنندج در جشنواره حضور دارد. مدت زمان این نمایش که برگزیده جشنواره تئاتر کردی است 50 دقیقه بوده و در دو سانس 16:30 و 19:30 روی صحنه می رود.

تئاتر مولوی

تنایش «اعداد در بیابان» نوشته ابراهیم پشت کوهی و کارگردانی محمد سلامتی از جزیره هرمز و به مدت زمان 45 دقیقه روی صحنه می رود. این نمایش در دو سانس 16 و 18 و در بخش مسابقه تئاتر ایران-ب اجرا می شود.


تماشاخانه ایرانشهر

تالار استاد سمندریان

«خانه ای در انتهای خیابان بهار» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی ندا هنگامی امروز در دو سانس 18 و 21 روی صحنه می رود. مدت زمان این نمایش 75 دقیقه است و در بخش مسابقه تئاتر ایران- الف حضور دارد.

تالار استاد ناظرزاده

نمایش «دهن گنده» به نویسندگی و کارگردانی والنتاین داینس از شکور بلژیک در جشنواره امسال حضور دارد. این نمایش به مدت زمان 90 دقیقه و در سانس ساعت 20 اجرا خواهد شد. «دهن گنده» در بحش مسابقه بین الملل حضور دارد.


تالار حافظ

نمایش «آواز ماهی ها در مرداب» به نویسندگی و کارگردانی فضل الله عمرانی از بندر دیر روی صحنه می رود. مدت زمان این نمایش 70 دقیقه است و دردو سانس 17:30 و 19:30 اجرا خواهد شد. این نمایش در مسابقه تئاتر ایران- ب حضور دارد.

تالار فردوسی

نمایش «اپرای عروسکی خیام» به نویسندگی و کارگردانی بهروز غریب پور و به مدت زمان 120 دقیقه در دو سانس 17 و 20 روی صحنه می رود.

501

کد خبر: 899525

وب گردی

وب گردی