راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه از راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مهندس میثم میرزایی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد در دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://hesabdar.iau.ir در دسترس قرار گرفته است، گفت: در صورت استفاده از شماره همراه در سامانه کلمه عبور برای کارکنان و اعضای هیات علمی پیامک می شود.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت شفافیت ساختار مالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای سیاست های راهبردی رئیس هیات موسس و هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه مدیریت متمرکز حقوق و دستمزد دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی ، تصریح کرد: مدیریت بر منابع مالی و شفاف سازی حقوق و دستمزد می تواند علاوه بر نظارت عملی و دقیق بر وضعیت اقتصادی و مالی دانشگاه ، رضایت نیروی انسانی را تامین کند.

میرزایی افزود: این سامانه کلیه اطلاعات پرداخت و تسهیلات کارمندان و اعضای هیات علمی را به صورت بر خط قابل ارزیابی و نظارت می کند. این امر موجب توزیع عادلانه منابع حقوق و دستمزد در مجموعه دانشگاه خواهد شد.

دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه کسانی هستند که از عدم شفافیت و نابسامانی سوء استفاده کرده و در مقابل شفافیت می ایستند که به فضل الهی با همت و تلاش گسترده نیروهای عدالت خواه دانشگاه این سدها شکسته خواهد شد.

گفتنی است کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه برای اطلاع بیشتر از این سامانه می توانند به کانال اطلاع رسانی به نشانیhttps://t.me/iausalary مراجعه کنند.

کد خبر: 899535

وب گردی

وب گردی