عنایتی: جباری قصد خداحافظی از فوتبال ندارد/ مجبورم از استقلال شکایت کنم/بازی فوق العاده سختی با تراکتورسازی داریم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در تماسی که با مجتبی جباری داشتم او نگفت قصد خداحافظی از فوتبال دارد و به من اعلام کرد فعلا نمی خواهد فوتبال بازی کند.

رضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: بازی خیلی سختی با تراکتورسازی در پیش داریم و باید این تیم را شکست دهیم تا امتیازمان را افزایش دهیم.

وی افزود: بازیکنان شرایط را درک کرده اند و به این باور رسیده اند تا اتفاقات هفته گذشته را فراموش کنند و هم قسم شده اند تا با تمام توان به میدان بروند. مطمئن هستم که در هفته 21 بازی فوق العاده سختی با سرخپوشان تبریزی خواهیم داشت.

عنایتی ادامه داد:با شناختی که از مسوولان باشگاه دارم آنها نمی گذارند در این وضعیت 6 امتیاز هم از مشکی پوشان کسر شود.با این حال تمام تمرکزم روی تیم است و حریفان را آنالیز می کنم.

سرمربی مشکی پوشان خاطرنشان کرد: در تماسی که با مجتبی جباری داشتم او نگفت قصد خداحافظی از فوتبال دارد به من اعلام کرد فعلا نمی خواهد فوتبال بازی کند.

وی تاکیید کرد: به وکیلم گفتم اگر مسوولان باشگاه استقلال تا آخر هفته جوابم را ندهند مجبورم از این تیم شکایت کنم چون چند سال است که استقلالی ها جوابم را نمی دهند و هر بار دست خالی باشگاه را ترک می کردم.

600

کد خبر: 899622

وب گردی

وب گردی