گاهی به حال این فوتبال تأسف می خورم/ مقابل بهترین تیم ایران بازی می کنیم

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان گفت: من یک پرسپولیسی هستم و این تیم همیشه برای من قابل احترام بوده است. 

داوود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی هفته قبل ما لغو شد. این اتفاق خیلی به ضرر ما تمام شد ولی چاره ای نداریم که با شرایط کنار بباییم. با لغو بازی مقابل فولاد از شرایط بازی دور شدیم چون این موضوع به ما ضربه می زند. می توانستیم روند خوب خود را ادامه دهیم اما اینطور نشد.

وی ادامه داد: از یک سری مسائل تعجب می کنم. سازمان لیگ می توانست قبل از بازی استعلام بگیرد چون شرایط را می دانست. رئیس محیط زیست اهواز هشدار داده بود که گرد و غبار غلیظی داریم اما توجه نکردند. علاوه بر اینکه از شرایط بازی دور شدیم. در ادامه برنامه ما فشرده تر می شود. باید ببینیم بازی معوقه ما را چه زمانی برگزار می کنند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: گاهی به حال این فوتبال تأسف می خورم. شب اول می توانستیم بازی کنیم چون باران بارید و هوا مساعد شد ولی به خاطر نور ضعیف ورزشگاه، این امکان میسر نشد. تعجب می کنم چطور استادیوم تازه سازی مثل غدیر اهواز، نور مناسب برای برگزاری بازی لیگ برتر را ندارد. هیچ کجای دنیا نه دیدم و نه شنیدم چنین اتفاقی رخ دهد.

فنایی خاطرنشان کرد: از امروز (دوشنبه) تمرینات مان را در دو نوبت شروع کرده ایم. مجبور شدیم از اهواز با قطار برگردیم. 16، 17 ساعت در راه بوده ایم و بدن بازیکنان به شدت خسته شده، در مجموع سفر بسیار سختی داشتیم.

وی با اشاره به بازی با پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر گفت: باید قبول کنیم مقابل بهترین تیم لیگ برتر ایران بازی می کنیم. پرسپولیس واقعا تیم خوبی است و از هر لحاظ یک سر و گردن بالاتر از لیگ ایران ظاهر می شود. مطمئنا برای نتیجه گیری در این بازی و امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، کار سختی پیش رو داریم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پیکان که سال‌ها دروازه‌بان سرخ‌پوشان بوده، در پایان تأکید کرد: من یک پرسپولیسی هستم و این تیم همیشه برای من قابل احترام بوده است. خاطرات بسیار خوبی از پرسپولیس دارم اما الان نسبت به پیکان متعهد هستم و هر کاری از دستم بربیاید برای نتیجه گرفتن تیمم انجام می دهم. در مجموع امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید. خوشحالم هواداران پرسپولیس را دوباره ملاقات می کنم. امیدوارم هر تیمی که بهتر از موقعیت ها استفاده می کند، برنده از زمین خارج شود.

604

کد خبر: 899690

وب گردی

وب گردی