دین محمدی: برادر لطیفی چه کاره است که  وسط زمین آمده بود؟/ بازیکن مارا وسط زمین کتک زدند

سرمربی شهرداری تبریز با انتقاد از لطیفی گفت: برادر او مگر چه کاره است که به زمین آمده بود و به بازیکنان من فحاشی می کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته تیم اکسین البرز در یک دیدار جنجالی موفق شد با گل دقایق آخر خود شهرداری تبریز را با یک گل شکست دهد؛ پس از این گل درگیری های زیادی میان اعضای دوتیم به وجود آمد؛ سیروس دین محمدی سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از این بازی به شدت نسبت به حرکات علی لطیفی سرمربی تیم اکسین البرز اعتراض داشت؛ در همین راستا با سیروس دین محمدی گفت و گویی را انجام دادیم، دین محمدی در حالی که به شدت نسبت به حرکات لطیفی معترض بود اظهار کرد: لطیفی به عنوان سرمربی تیم اکسین پس از زدن گل اول بازی تمام تلاش خود را برای تحریک اعضای تیم ما انجام داد.

وی ادامه داد: اصلا مگر می شود کسی که از زمین اخراج شده است پس از زدن گل به درون زمین بیاید و در حلقه شادی بازیکنان تیمش شرکت کند.

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که منظور او از تحریک دقیقا چه موضوعی است افزود: او با عبور از روبروی نیمکت تیم ما حرکاتی را انجام داد تا اعضای تیم را تحریک کند، در ضمن برادر او مگر چه کاره تیم است که در آن لحظه وسط زمین ایستاده بود و به بازیکنان ما فحاشی می کرد؛ آن ها میزبان این بازی بودند و باید رعایت ما را می کردند اما نه تنها این کار را نکردند بلکه بازیکن جوان ما را نیز در وسط زمین کتک زدند.

سرمربی تیم شهرداری تبریز با اشاره به مشکلات لطیفی با هیات فوتبال استان البرز گفت: به نظر می رسید لطیفی با اعضای هیات فوتبال استان البرز مشکل داشت و می خواست با توهین کردن به ما به نوعی با آن ها تصفیه حساب کند.

وی در رابطه با اینکه آیا باشگاه نسبت به این اتفاقات کاری کرده است یا خیر نیز خاطرنشان کرد: بله از طریق باشگاه نسبت به اتفاقات روز گذشته شکایت کرده ایم و تا انتها نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

606

کد خبر: 899697

وب گردی

وب گردی