سعید آقاخانی به سریال کیانوش عیاری پیوست

سعیدآقاخانی بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان فیلم سینمایی لامپ 100 به مجموعه تلویزیونی 87 مترکیانوش عیاری پیوست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، مدیر تولید سریال 87 متر با اعلام این خبر گفت: بدلیل فشردگی کار و خستگی زیاد عوامل و بازیگران، فیلمبرداری سه روز تعطیل بود و از شنبه 30 دی کار با جدیت و تلاش مظاعف در لوکیشن اصلی در حوالی خیابان نیلوفر تهران مجددا از سرگرفته شد.

حسن آقاکریمی اظهار داشت: در این روزها به غیراز مهران رجبی، سایر بازیگران در لوکیشن منزل مقابل دوربین می روند و قرار است به زودی سعید آقاخانی از بازیگران و کارگردانان خوش ذوق سینما و تلویزیون هم به این سریال بپیوندد.

او تصریح کرد: بازی اصلی سعید آقاخانی درکشور گرجستان است ولی درسکانس هایی در ایران نیز مقابل دوربین خواهد رفت.

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، شهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، ملیکا نصیری، غزل شجاعی، رضا مسعودی، عرفان آصفی ،الهه خادمی و نیما نوری زاده از بازیگران سریال 87 متر هستند.

مجموعه تلویزیونی87 متر، داستان دو خانواده به نام پوردَوَرانی و خلیلی را روایت می کند که بدنبال خرید خانه ای از یک کلاهبردار، ماجراهایی را خلق می کنند.

عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی نژاد، دستیار دوم کارگردان رضا مسعودی، مدیر تولید حسن آقاکریمی، منشی صحنه سهیلا کاشفی، مدیرفیلمبرداری داریوش عیاری، فیلمبردار بابک ابرغانی، صدابردار سیامک نیازی، طراح گریم، محمدرضا گل افشار و نازنین عرفی نژاد، طراح لباس مهسا حسینی طراح صحنه سعید رحیمی، مدیرتدارکات رضا صادق و عکاس نیما آقاکریمی.

مجموعه تلویزیونی 87 مترکاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت45 دقیقه ای دردست تولید است.

501

کد خبر: 899710

وب گردی

وب گردی