علی لطیفی: دین محمدی بیجا کرده که آن حرف ها را زده است!/ در بازی رفت هم  که ابرو و دندان شکستید برادر من بود؟

سرمربی اکسین البرز گفت: برادر من شب گذشته به دلیل کتک هایی که از بازیکن تیم شهرداری تبریز خورده بود تا صبح را در بیمارستان بود و کمر او 55 بخیه خورده است.

علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در حالی که به شدت بابت اتفاقات روز گذشته عصبانی بود و به انتقاد از سیروس دین محمدی که اعتقاد داشت او قصد تحریک اعضای تیم آن ها را داشته پرداخت و گفت: دین محمدی خیلی بیجا کرده که اینگونه صحبت کرده است؛ آن ها برادر من را طوری زده اند که کمر او 55 بخیه خورده است و شب گذشته را تا صبح در بیمارستان بوده ایم.

وی ادامه داد: علی محمدی بازیکن شماره هفت شهرداری تبریز اهل کرج است و در دو سال گذشته تلاش فراوانی کرده است تا خود را به تیم ما تحمیل کند اما به دلیل اینکه او از نظر فنی و اخلاقی حرف خاصی برای گفتن نداشت با حضور او مخالفت کردیم و او از من و خانواده ام کینه سنگینی به دل داشت.

لطیفی خاطرنشان کرد: در بازی رفت نیز همین بازیکن با مشت ضربه ای را به ابروی میلاد سلیمان فلاح کوبید و ابروی او را شکافت همچنین یکی از مربیان آن ها با لگد ضربه ای را به تدارکات تیم ما زد که منجر به شکستگی دندان او شد، آیا آن زمان نیز برادر من بود! ما همان موقع بابت اتفاقات آن بازی شکایت کردیم اما متاسفانه چون رسیدگی مناسبی نسبت به این اتفاقات صورت نگرفت آن ها باز هم با وقاحت تمام در بازی برگشت نیز کار های بازی رفت را تکرار کردند.

سرمربی اکسین البرز در ادامه به انتقاد مجدد از دین محمدی پرداخت و گفت: او می گوید من آن ها را تحریک کرده ام در حالی که باید بداند من آدم احساساتی هستم و نمی توانم مانند او بی خاصیت کنار نیمکت بنشینم و نسبت به برد و باخت تیمم هیچ عکس و العملی نشان ندهم من تنها پس از زدن گل به سمت شاگردانم دویدم آیا این تحریک کردن است؟

وی ادامه داد: مربیانی که از دانش فنی بالایی برخوردار نیستند روی به جذب بازیکنان جنجالی می آورند تا به این شکل ضعف فنی خود را بپوشانند؛ متاسفانه دین محمدی تیمی را تحویل گرفته که از نظر اخلاقی و فنی یک ویرانه بود و انتظار اینکه نتایج درخشانی با این تیم بگیرد دور از انتظار است اما برای او که اینگونه فرار روبه جلو می کند متاسفم.

لطیفی در انتها در واکنش به صحبت های دین محمدی مبنی بر اینکه او برای تصفیه حساب با هیات فوتبال البرز این کارها را کرده بیان کرد: مشکلات بین من و هیات فوتبال البرز چیز دیگری است و آن ها برای اینکه فرار روبه جلو بکنند این صحبت ها را مطرح می کنند ما که در این ورزشگاه هواداری نداریم اما آن ها برای رسیدن به مقصود خود آدم آورده بودند و بازیکنان ما را در پایان بازی زیر مشت و لگد گرفتند.

606

کد خبر: 899715

وب گردی

وب گردی