مراسم قرعه‌کشی بلیت فروشی جام جهانی 2018 انجام شد

مراسم قرعه‌کشی فروش بلیت جام جهانی 2018 در فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز ، ساعت 14 ظهر امروز مراسم قرعه‌کشی بلیت‌های جام جهانی در فدراسیون فوتبال برگزار شد و با توجه به ظرفیتی که فیفا برای فدراسیون فوتبال تعیین کرده بود و با توجه به علاقمندانی که از طریق سایت فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرده بودند بعضی از بازی‌ها هنوز جای خالی داشت و طبق قرعه‌کشی مشخص شد چه افرادی می‌توانند در هر بازی حضور داشته باشند.

ابتدا تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخصوص مراسم قرعه‌کشی ، نحوه ثبت‌نام و همچنین درمورد اینکه فدراسیون فوتبال هیچ دسترسی نسبت به بلیت‌فروش‌ها ندارد و طبق قوانین فیفا این مراحل انجام می‌شود توضیحاتی را به خبرنگاران ورزشی ارائه داد.

همچنین در ادامه تاج درخصوص قیمت‌های بلیت‌های جام جهانی و همچنین قسمت‌هایی که هواداران ایرانی می‌توانند در آن جایگاه حضور پیدا کنند توضیحاتی را ارائه داد. با توجه به اینکه فیفا براساس طبقه‌بندی یک ،‌دو و سه به فدراسیون فوتبال اجازه داده است تا بلیت‌ها را بفروش برساند برای حاضرین توضیحاتی را ارائه داد.

در این مراسم بعد از صحبت‌های مهدی تاج مراسم قرعه‌کشی آغاز شد، مسئولین وزارت ورزش،‌حراست فدراسیون فوتبال و جمعی از خبرنگاران ورزشی حضور داشتند تا قرعه‌کشی در کمال صحت و صداقت انجام شود. ابتدا افرادی که در هر سه بازی بلیت تهیه کرده بودند و طبقه‌بندی و جایگاه‌هایی که مشخص بودند قرعه کشی انجام شد .

ابتدا جایگاه یک که نزدیک به زمین ورزشگاه است قرعه‌کشی شد و با توجه به اینکه 70 جای خالی در این جایگاه وجود داشت قرعه‌کشی انجام شد و نفرات در حضور خبرنگاران ورزشی مشخص شدند و این افراد می‌توانند در هر سه بازی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی بازی‌های ایران را از نزدیک مشاهده کنند.

بعد از قرعه‌کشی انجام شده و مشخص شدن جایگاه‌های یک، دو و سه ورزشگاه مراسم تمام شد بعد از آن ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات اصحاب رسانه درخصوص نحوه ثبت‌نام و بازار سیاه و طرح‌های فرهنگی فدراسیون فوتبال که قرار است به عنوان نماد ایران در جام جهانی فدراسیون روسیه، فیفا و تیم‌هایی که قرار است مقابل تیم ایران در مرحله ورودی جام جهانی بازی کنند اهدا کنند.

602

کد خبر: 899796

وب گردی

وب گردی