ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد1396 دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی ازفردا آغاز می شود

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت : فقط داوطلبانی مجاز به ثبت نام هستند که در نیسمال اول در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل نباشند

به گزارش ایسکانیوز، حامد برجسته با بیان اینکه ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد1396 دانشگاه آزاد اسلامی از روز سه شنبه 26 دی ماه آغاز شده است تصریح کرد: ثبت نام تا ساعت24 روز چهارشنبه 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و کلیه داوطلبان حاضردرجلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند و و در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96 در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد ثبت نام نکرده اند، می توانند نسبت به ثبت نام در تکمیل ظرفیت این دوره اقدام کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org رشته های شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی فیزیک، فیتو شیمی، آموزش زبان انگلیسی، ادیان و عرفان، عمران _ سازه، عمران_راه، مدیریت کسب و کار _بازاریابی، مهندی شیمی_طراحی فرایند، مهندسی _مهندسی مواد، فیزیک_حالت جامدات، نرم افزار کامپیوتر، تربیت بدنی_مدیریت ورزشی، تربیت بدنی فیزیولوژی ورزشی، تربیت بدنی _مدیریت راهبردی، مکانیک_تبدیل انرژی مربوط به واحد آیت الله آملی را برای تکمیل ظرفیت انتخاب و ثبت نام کنند.

این مسوول ادامه داد: فقط داوطلبانی مجاز به ثبت نام هستند که در نیسمال اول در هیچ یک از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دوره کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل نباشند.

برجسته با اعلام اینکه اسامی پذیرفته شدگان تا نیمه بهمن ماه اعلام خواهد شد خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان می توانند بعد از اعلام نتایج مطابق زمان بندی اعلام شده جهت ثبت نام به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

ثبت نام رشته های کارشناسی و کاردانی به کارشناسی در مرکز مشاوره واحد آیت الله آملی

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد آیت الله آملی از تشکیل مرکز مشاوره و انتخاب رشته برای راهنمایی داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه در واحد آیت الله آملی خبرداد و گفت: ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و نا پیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز انتخاب رشته و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی انجام می شود.

وی ادامه داد: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 16 مرکز مشاوره این واحد دانشگاهی به صورت حضوری و با شماره تماس 01143217035 و 43217306 پاسخگوی سوالات داوطبان گرامی خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 از 8 صبح روز پنجشنبه 96/10/28 آغاز شده تا ساعت 24 روز چهارشنبه 96/11/11 ادامه خواهد داشت.

برجسته با بیان اینکه داشتن دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و همچنین داشتن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته)برای ثبت نام داوطلبان در دوره پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی پیوسته الزامیست خاطر نشان کرد: متقاضیان کارشناسی ناپیوسته با دارا بودن مدرک کاردانی(پیوسته و ناپیوسته) وکاردانی دانشگاه جامع علمی کابردی می توانند در هر رشته ای از کارشناسی ناپیوسته بر اساس معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی مقطع کاردانی، ثبت نام کنند.

204

کد خبر: 899828

وب گردی

وب گردی