استقلال و پنج هفته سخت تر از سخت/شفر چه می کند؟!

شفر سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال بعد از چند نتیجه خوب با این تیم در سه هفته اخیر مقابل حریفانش متوقف شده و قدری از بالای جدول فاصله گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز،آبی‌پوشان بعد از نتایج قابل قبول و صعود به رده چهارم جدول، با افت در نتیجه گیری مواجه شده و با سه مساوی پی‌درپی دو پله سقوط کرده و تا رده ششم جدول پایین آمدند.

شفر با استقلال بعد از توقف مقابل تراکتورسازی، سایپا و پدیده، حالا به ترتیب از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم با تیم‌های پارس جنوبی، ذوب آهن، سپیدرود، فولاد و پرسپولیس دیدار دارد؛

پنج بازی سخت و حساس که به جز دیدار با سپیدرود، چهار بازی به دلیل نزدیکی امتیازات این تیم‌ها با استقلال و نزدیکی جایگاهشان در جدول دیدارهایی مستقیم و به نوعی ۶ امتیازی محسوب می‌شود.

این هفته‌ها می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف تیم استقلال را برای جایگاه نهایی‌اش در جدول مشخص کند. آبی پوشان اگر خواهان عنوان مناسبی در جدول رده بندی هستند باید در این ۵ هفته پیروز شوند. بخصوص در مقابل پارس جنوبی، ذوب آهن، فولاد و پرسپولیس که در جدول بالاتر از این تیم حضور دارند.

در واقع می‌توان گفت شفر پنج هفته سرنوشت ساز و سخت را پیش رو دارد و او بهترین فرصت را دارد تا در این پنج هفته عیار واقعی خود را نشان دهد.

کد خبر: 899906

وب گردی

وب گردی