سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز منصوب شد

همزمان با اتمام دوره ماموریت اداری حجت الاسلام شمس الله فلاح، سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز از رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در حکمی از سوی دبیرکل نهاد، سعید برزگری به سرپرستی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز منصوب شد.

درحکم دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به سعید برزگری آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جناب عالی در عرصه فرهنگی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست کتابخانه های عمومی و رییس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان البرز منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های توسعه ی کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

براساس این خبر، پیش از این حجت الاسلام شمس الله فلاح مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز بود که پس از یک دوره ۳۶ ماهه فعالیت در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز به دلیل به اتمام رسیدن دوره ماموریت اداری خود، مدیریت ایشان به پایان رسید.


502

کد خبر: 900000

وب گردی

وب گردی