دکتر ولایتی تعارفات و مسائل سیاسی را از دانشگاه آزاد دور کرد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: دکتر ولایتی شخصی بودند که دانشگاه آزاد اسلامی را با واقعیت دیدند و تعارفات سیاسی و مسائل سیاسی را از دانشگاه دور کردند و بدون تظاهر و پرده پوشی دانشگاه آزاد را اداره می کنند.

عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت وگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز، درباره تحولات رخ داده در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر ولایتی شخصی بودند که دانشگاه آزاد اسلامی را با واقعیت دیدند و تعارفات سیاسی و مسائل سیاسی را از دانشگاه دور کردند و بدون تظاهر و پرده پوشی دانشگاه آزاد را اداره می کنند.

وی افزود: دکتر ولایتی در مدیریت با هیچ کس تعارف ندارند و با واقعیت سرو کار دارند و مبنای تصمیم گیری هایشان بر اساس واقعیت هاست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی به پادگان،حزب و گروه، تشکیلات تبدیل نمی شود که در خدمت یک جریان سیاسی باشد.

عزت الله یوسفیان ملا گفت: در حال حاضر با مدیریت دکتر ولایتی، دانشگاه آزاد اسلامی به معنای واقعی کلمه دانشگاه شده است و به هیچ وجه اجازه نمی دهند دانشگاه آزاد غیر از وظایف علم آموزی و تربیت و تحصیل دانشجو حرکت کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تصمیمات دکتر ولایتی مبتنی بر واقعیت است و نه ملاحظات سیاسی، افزود: در حال حاضر در دانشگاه آزاداسلامی فضایی که در مسائل سیاسی وجود داشت که هم دانشگاه هزینه شود و هم بودجه دانشگاه، دیگر وجود ندارد.

خبرنگار: ندافراهانی

کد خبر: 900020

وب گردی

وب گردی